amd athlon xp 2200+

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-02 13:50
Ik zoek een cooler die maximaal 30 db maakt en mijn amd athlon xp 2200+ goed koel weet te houden. Ik heb ze voor p4 al gezien dat ze zelfs maar 25 db geluid maken. Toch kan ik nergens een normaal koelertje vinden voor een athlon, er hoeft verder niks speciaals op te zitten zoals bijvoorbeeld verschillende standen.
Heeft iemand ervaringen met een koeler zoals ik hierboven beschrijf, of weet iemand zo'n koeler te vinden?

Alvast bedankt, Roeland

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Verwijderd

Spire SocketA falcon Rock II

Is een goede koeler en houdt mijn 2000+ op 30-35 graden en maakt 25 db. Bovendien kun je hem voor 10 euro krijgen.

• mastair
  • Laatst online: 13-02 13:50
die specificaties zien er inderdaad goed uit, enig idee waarom die zo goedkoop is?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Je zou kunnen overwegen om een zalman koeler (zo'n grote waaier waarmee je zelfs passief zou kunnen koelen) te kopen en daar een silent fan op te zetten....

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• DrSnuggles
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Zallman is een echte aanrader. Maar zou je gewoon niet wat reviews zoeken? Er moet zat over te vinden zijn. Probeer Tom's Hardware Guide..

Learn something new every day.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
apen-nootjes schreef op 17 June 2003 @ 16:35:
Je zou kunnen overwegen om een zalman koeler (zo'n grote waaier waarmee je zelfs passief zou kunnen koelen) te kopen en daar een silent fan op te zetten....
Daar kun je echt geen athlon passief mee koelen hoor.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10-2025
jawel :)
een vriend van mij heeft een 1800+ op 2000mhz ofzo gecooled me nen zalman en draait rockstable @ 40° (full load)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

bobo1on1 schreef op 17 June 2003 @ 16:56:
[...]

Daar kun je echt geen athlon passief mee koelen hoor.
Kan dus wel... tot een 1800+ geloof ik... Ok.. je moet niet voor een lage tempratuur gaan maar het gaat...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:12
Ik zoek, ik zoek, ik zoek... de search :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.