Downloaden van alt.binary

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05-2025
Hoi allen,

Ik heb hier al voor ge googeld en de search gebruikt, maar ik heb nog niet echt een antwoord kunnen vinden.
Het volgende is er aan de hand: Ik ben de wereld die testnews.home.nl heet eens binnen gegaan met het proggie Free Agent van forteinc en heb een vraag over het binnenhalen van binary's.

Op de news server van @home zijn heel wat groepen te vinden waarin binary's worden aangeboden.

Als ik een post open met een attachment die niet over meerdere berichten is verdeeld is er geen probleem en kan ik de attatchent zo ophalen.

Posts met bestanden die over meerdere attatchments zijn verdeeld geven vaak de melding 35 van 40 attatchments beschikbaar en een opsomming van de attatchments die missen.
Vaak zie ik dan de missende attatchments apart gepost.
Ik heb al met de join optie geprobeerd om hele bestanden te maken en om de attatchments afzonderlijk op te halen, maar geen succes.

Ik heb tot op heden nog niets bruikbaars kunnen downloaden.

Weet iemand hoe deze bin's moeten worden behandeld om bruikbare bestanden te krijgen??

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 08:58

mindcre8r

Tradepedia

Triple schreef op 17 June 2003 @ 15:41:
Hoi allen,

Ik heb hier al voor ge googeld en de search gebruikt, maar ik heb nog niet echt een antwoord kunnen vinden.
Het volgende is er aan de hand: Ik ben de wereld die testnews.home.nl heet eens binnen gegaan met het proggie Free Agent van forteinc en heb een vraag over het binnenhalen van binary's.

Op de news server van @home zijn heel wat groepen te vinden waarin binary's worden aangeboden.

Als ik een post open met een attachment die niet over meerdere berichten is verdeeld is er geen probleem en kan ik de attatchent zo ophalen.

Posts met bestanden die over meerdere attatchments zijn verdeeld geven vaak de melding 35 van 40 attatchments beschikbaar en een opsomming van de attatchments die missen.
Vaak zie ik dan de missende attatchments apart gepost.
Ik heb al met de join optie geprobeerd om hele bestanden te maken en om de attatchments afzonderlijk op te halen, maar geen succes.

Ik heb tot op heden nog niets bruikbaars kunnen downloaden.

Weet iemand hoe deze bin's moeten worden behandeld om bruikbare bestanden te krijgen??
www.download.com => newsbin pro probeer dat es werkt tenminste wel... bevalt het kan je het kopen

Bears and Bulls

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 20:25
meestal zijn het .rar (.r01, .r02 etc etc) die moet je gewoon met winrar uitpakken, dan het .cue en .bin bestand op een CD fikken

maar eeh....is dit niet een beetje warez :X

[ Voor 51% gewijzigd door Bramster op 17-06-2003 15:45 ]

Verwijderd

Ik gebruik zelf GrabIT. Freeware, snel en werkt met kleurcodes (rood is incompleet, groen is compleet).

Werkt supersnel, met batches en veel makkelijke opties. Ook kan je 3 lijntjes (threads) tegelijkertijd openen dus het downloaden gaat nog vlotter :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

IT -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05-2025
Hey Skuzz... kreeg ik maar die .rar bestanden, daar weet ik wel raad mee. Als er al iets wordt gedownload dan is het een dik vet .DAT bestand dat waarschijnlijk de beschikbare attatchments bevat, maar ik kan er helemaal niks mee.
Ik zal newsbin en GrabIT vanavond ook eens installeren (zit nu op werk achter een dikke vuurmuur)

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

Verwijderd

Als jullie meer willen weten over de newsgroupen is deze site zeker eens het checken waard:

www.tutorialbase.net

Verwijderd

Grabit werkt wel relaxed maar ik denk dat het voor een stuk van de kwaliteit van je usenetprovider afhangt of de binarys beschikbaar zijn...
Heb ook soms zulke problemen dat 1 of 2 packages van de 40 er niet doorkomen :(

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:29
@home is toch gewoon 'news'?
Maar idd grabIt of newsbin pro en downloaden maar @ full speed :P

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:34
ik download eigelijk nog maar iso's die of compleet zijn of PAR files hebben (par files ownen :D ) vaak niet te doen om die kleine files terug te vinden, en veel te veel werk.

gebruik zelf Grabit, werkt erg prettig same met Smartpar. Lijkt me goed plan als je daar wat info over zoekt, scheelt je hoop frustratie strax met missende bestanden.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Lees de Help van Agent eens door, daar staat duidelijk wat alles betekent ;). Als er twee witte papiertjes voorstaan betekent dat het bestand incompleet is, en daar kun je dan verder ook niets mee. Dus of het bestand staat al te lang op de server en de retentietijd van de groep is verlopen, of het bestand wordt nog geupload. Tenzij je een .PAR2 bestand hebt, kun je deze bestanden het beste laten staan.
Aangezien dit toch richting warez gaat en dit echt wel te vinden is (onder andere onder de help van Agent, waar alles duidelijk staat uitgelegd), doe ik deze maar op slot :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.