Hp 5550 voeding raar geluid

Pagina: 1
Acties:

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb net een HP 5550 binnen gekregen, en bij het aansluiten van de voeding bleek er direct een enorm hoge toon uit de printer te kopen, ik neem aan uit de voeding in de printer zelf.

Wanneer hij aan staat is deze zo hoog dat hij boven me muziek uitkomt , en erg erg storend is. Ook als hij uit staat met voedingkabel erin maakt hij dit geluid.

Nu is het grootste probleem, 2 mensen hierr horen het niet :?

Dus hoe moet een TD dit gaan testen als 2 mensen hier het al niet eens horen en ik met koppijn hier begin te zitten :o

Iemand ervaring met erg hoge tonen uit een voeding van een ander apparaat of liefst deze printer?

Verwijderd

Deze printer heeft geen voeding in het apparaat maar extern, dit is een geschakelde voeding dus het kan best dat je een HF zoem hoort maar dan wel uit het voedongsblok en niet uit de printer

Verwijderd

je moet gewoon ff hp bellen man, die dingen mogen echt geen lawaai maken!

020-6068751 :)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hoge tonen uit voedingen komen doorgaans uit de trafo. Meestal schakelt hij op zo'n 50 kHz, dat hoort niemand. Deze zal wel ergens tussen de 16-20 kHz liggen. Sommige mensen horen zo'n hoge toon wel, anderen niet, dus het is niet zo vreemd dat de anderen hem niet horen. Zelf kan je er niets aan doen, bel de servicedienst maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Polaris op 18-06-2003 22:37 ]

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 11:23

DaRoot

Some say...

Grootste kans is een jonger persoon. Tot een jaar of 18 a 20 hoor je nog full-range, daarna neemt het af geloof ik.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb eff navraag gedaan en idd jonge mensen horen zulke ranges veel beter, en idd is de voeding extern, maar de tonen komen dus uit de printer zelf, en dan precies waar de trafo in de printer steekt :)

Ik ga morgen even met HP bellen, tx ! :)

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 09:00

VonFoX

Las noches de Diciembre

Had je nog antwoord van HP? Heb vandaag een 5550 gekocht en hoor ook continue een piep/zoemtoom uit de printer, als hij aanstaat hoger dan wanneer hij uitstaat, maar hij blijft hoorbaar.

Yo.

Pagina: 1