There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Heeft Notes uberhaupt enige ondersteuning voor threads en/of asynchrone jobs?
R6 gebruiken 
die doet dat soort zaken in de achtergrond volgens mij
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
R5 ook, behalve als je het vanuit script aanroept blijkbaar.D2k schreef op 17 June 2003 @ 15:45:
R6 gebruiken
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Lotus Notes draait onder meerdere threads in ieder geval (min 2).curry684 schreef op 17 juni 2003 @ 15:31:
Heeft Notes uberhaupt enige ondersteuning voor threads en/of asynchrone jobs?
Repliceren gebeurd in r6 volgens mij standaard op de background (zoals mijn goede collega D2k al zei).
Als je via script een r5 client wil laten repliceren op de background, zal je een entry moeten toevoegen aan de replicator page. Maar hoe dat moet zou ik niet weten (ik ben er zelf ook al eens naar op zoek gegaan). Als je het wel kan vinden zou ik zeer geinteresseerd zijn in de oplossing.
Verwijderd
Gewoon new replica, en dan wordt hij automatisch aan de replication tab toegevoegd. In je connectie document kan je vervolgens het schema inschakelen en om de hoeveel tijd hij moet repliceren.
Dit is handmatig ja. We willen vanuit script een background replicator process opstarten.Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 15:56:
Gewoon new replica, en dan wordt hij automatisch aan de replication tab toegevoegd. In je connectie document kan je vervolgens het schema inschakelen en om de hoeveel tijd hij moet repliceren.
Toevoegen is niet zo moeilijk,peetman schreef op 17 June 2003 @ 15:52:
[...]
Lotus Notes draait onder meerdere threads in ieder geval (min 2).
Repliceren gebeurd in r6 volgens mij standaard op de background (zoals mijn goede collega D2k al zei).
Als je via script een r5 client wil laten repliceren op de background, zal je een entry moeten toevoegen aan de replicator page. Maar hoe dat moet zou ik niet weten (ik ben er zelf ook al eens naar op zoek gegaan). Als je het wel kan vinden zou ik zeer geinteresseerd zijn in de oplossing.
Dim Session as New NotesSession
Dim DB as NotesDatabase
Dim Rep as Notesdatabase
Set DB = Session.GetDatabase ("ServerName", "ApplicationName")
Set Rep = Db.CreateReplica ("", "ApplicationName")
En voila, je replica wordt aangemaakt. Maar ik vindt het erg stom van Notes dat alle replicaprocessen als backgroundtask worden opgestart, maar dat zie de mogelijkheid niet vanuit script bieden
[ Voor 63% gewijzigd door Xanion op 17-06-2003 16:27 ]
Pagina: 1