Hey mensen,
ik ben nu al ongeveer een uur aan het klooien om Anno 1602 geinstalleerd te krijgen op de volgende pc:
-Amd Athlon XP 1700+ @ 1447 Mhz
-Asus A7V266 Socket A
-Kingston 256 DDR Ram
-Maxtor 60 Gig HD @ 7200 rpm
-Geforce 3 Ti-500 64 MB
-SB Live! 1024
-Creative FPS1600
-Microsoft Keyboard + Mouse
-Logitec Wingman Attack 2
-Hansol 19" CRT Monitor
-Windows XP
(staat een hoop onzin bij wat niet nodig is, maar heb het even van m'n clansite gehaald
)
Maar ik krijg telkens de volgende error:

Nou schijnt dit dus een bekend probleem te zijn. Anno 1602 gaat niet goed samen met Windows XP. Dus ik heb gezocht met google op een eventuele patch. En gelukkig had ik die ook gevonden. Maar jammer genoeg was die patch alleen voor de duitse versie en ik heb de nederlandse. Het installeren ging dus ook niet via die manier. Een eventuele nederlandse patch heb ik niet kunnen vinden.
Op m'n andere pc:
Intel Pentium 2 400mhz, voodoo 2 12 mb, 128 ram, win 98 werkt het spel wel perfect.
Weet iemand misschien hoe ik Anno 1602 geinstalleerd krijg onder XP?
Bij voorbaat dank.
ik ben nu al ongeveer een uur aan het klooien om Anno 1602 geinstalleerd te krijgen op de volgende pc:
-Amd Athlon XP 1700+ @ 1447 Mhz
-Asus A7V266 Socket A
-Kingston 256 DDR Ram
-Maxtor 60 Gig HD @ 7200 rpm
-Geforce 3 Ti-500 64 MB
-SB Live! 1024
-Creative FPS1600
-Microsoft Keyboard + Mouse
-Logitec Wingman Attack 2
-Hansol 19" CRT Monitor
-Windows XP
(staat een hoop onzin bij wat niet nodig is, maar heb het even van m'n clansite gehaald
Maar ik krijg telkens de volgende error:
Nou schijnt dit dus een bekend probleem te zijn. Anno 1602 gaat niet goed samen met Windows XP. Dus ik heb gezocht met google op een eventuele patch. En gelukkig had ik die ook gevonden. Maar jammer genoeg was die patch alleen voor de duitse versie en ik heb de nederlandse. Het installeren ging dus ook niet via die manier. Een eventuele nederlandse patch heb ik niet kunnen vinden.
Op m'n andere pc:
Intel Pentium 2 400mhz, voodoo 2 12 mb, 128 ram, win 98 werkt het spel wel perfect.
Weet iemand misschien hoe ik Anno 1602 geinstalleerd krijg onder XP?
Bij voorbaat dank.