Toon posts:

[FAN] 80x80x<25mm gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is een simpele vraag, maar het antwoord is helaas niet zo simpel: waar-o-waar kan ik ventilatoren kopen, 80 of 72mm doorsnede met een dikte kleiner dan 25mm (liefst 18mm ofzo).

Ik weet dat ze bestaan, maar ik kan er nergen ene vinden.

Wie weet waar ze deze jongens (tegen redelijke prijzen) verkopen?

BVD!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Kijk even op de pricewatch. Daar staan heel veel casefans. Als je de typenummers hebt, kan je zelf de juiste specs er wel bij vinden denk ik.

Linkje: Pricewatch

[ Voor 22% gewijzigd door mr_obb op 17-06-2003 15:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
@mr_obb: heb ik al gekeken, maar zonder typenummers is het moelijk speuren... wat ik kan vinden is allemaal 80x80x25,....

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 15:08:
Het is een simpele vraag, maar het antwoord is helaas niet zo simpel: waar-o-waar kan ik ventilatoren kopen, 80 of 72mm doorsnede met een dikte kleiner dan 25mm (liefst 18mm ofzo).

Ik weet dat ze bestaan, maar ik kan er nergen ene vinden.

Wie weet waar ze deze jongens (tegen redelijke prijzen) verkopen?

BVD!
Kijk hier eens http://www.oc-shop.nl/

staan er zat tussen, vooral de delta en papst fannetjes zijn er in bijna alle maten.

• mr_obb
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

YS-tech heeft een FD8020 serie. Deze zijn 80x80x20mm. YS-Tech website

Papst heeft, voor zover ik weet, geen serie minder dan 25 mm dikte. Papst Website

Spire (het goedkoopste merk) heeft alleen 25mm. Spire website

Delta heeft ook een 80X20 serie. Delta Website

[ Voor 39% gewijzigd door mr_obb op 17-06-2003 15:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
@Banshee: het kan aan mijn liggen, maar ik zie geen enkele ventilator met deze specificaties...

Verwijderd

Topicstarter
@mr_obb: weet je wellicht een plaat waar deze ys-tech fans te koop zijn? in de pricewatch zijn ze nl neit te vinden!

• Vimana
  • Laatst online: 14-02 21:32
Sunon heeft 80 x 80 x 20, moet je ff op de site sunon.com.tw kijken, kan geen direct link geven...

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ga eens zo'n klein electronicazaakje af, misschien dat die wel wat zooi kunnen bestellen. Maar zal niet zo goedkoop als in de pricewatch zijn.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

wist je trouwens dat dunne ventilatoren minder efficient zijn? maarre, ken je er niet wat afvlakken bij een te dikke, het gaat om een paar millimeters neem ik aan.

Verwijderd

Kijk een bij www.jmcprocucts.com of www.directdata.nl en nog 3 anderen in Nederland via
Google : fan 80x80x15

Verwijderd

Als je nou eerst even zegt wat je bedoeling nou eigenlijk is met deze fan, misschien kan ons gezamelijk intelect :P er dan een andere oplossing voor verzinnen?
want zoals gezegd: dunne fans zijn niet echt efficient en dus een beetje zonde van je geld...

Verwijderd

Bij alternate in rotterdam hebben ze YS-tech fans die 20mm dik zijn, ik heb er zelf een op mijn cpu

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 18:47 ]

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op een spire bigrock zit een 70x70x10 mm fan. Misschien kun je die tweedehands goedkoop te pakken krijgen.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Bij alternate in rotterdam hebben ze YS-tech fans die 20mm dik zijn, ik heb er zelf een op mijn cpu
Voila. http://www3.alternate.nl/ ! Ze verkopen trouwens ook Papst fans etc... Niet supergoede prijzen, wel een groot aanbod. Misschien zit er wel meer tussen, moet je ff kijken bij

Hardware -> Casemodding -> Koelers -> YS-Tech.

En de andere ook even bekijken, want bij YS-Tech zie ik alleen 25mm staan :)

[ Voor 54% gewijzigd door Yokozuna op 19-06-2003 22:08 ]

Pagina: 1