Ik heb een inlog script waarbij ik via php gebruik maak van sessions, daarna controleer ik op andere pagina's of er ingelogd is via
bij login.php werkt deze code verder goed om te checken of iemand ingelogd is
bij header.php ook
(
maar bij mail.php opeens niet
Iemand een idee hoe dit kan komen?
Ik heb ook al $_SESSION['login'] en $_HTTP_SESSION['login'] geprobeerd maar die pakt hij helemaal nergens (wat wel een beetje een security leak is maar dat neem ik maar voor lief...
Als ik er een post variable achter plak met ?login=5435 dan pakt hij het script wel, dus het enige probleem is dat hij hem niet uit de sessie haalt
De bestanden (inlog, header en mail) staan allemaal in dezelfde directory
PHP:
1
2
3
4
5
6
| if (empty($login)) { echo ("<!-- nog niet ingelogd-->"); } else { blaat.. } |
bij login.php werkt deze code verder goed om te checken of iemand ingelogd is
bij header.php ook
(
PHP:
1
2
3
| if (empty($login)) { $editlink = "<a href=\"login.php\" target=smoelenboek>Log in</a>"; } |
maar bij mail.php opeens niet
PHP:
1
2
3
| if (empty($login)) { echo ("Om een e-mail te versturen via dit script moet je ... ...."); } |
Iemand een idee hoe dit kan komen?
Ik heb ook al $_SESSION['login'] en $_HTTP_SESSION['login'] geprobeerd maar die pakt hij helemaal nergens (wat wel een beetje een security leak is maar dat neem ik maar voor lief...
Als ik er een post variable achter plak met ?login=5435 dan pakt hij het script wel, dus het enige probleem is dat hij hem niet uit de sessie haalt
De bestanden (inlog, header en mail) staan allemaal in dezelfde directory
[ Voor 11% gewijzigd door pietje63 op 17-06-2003 14:45 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!