Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Klipklapcookies opslaan in userprefs

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Topicstarter
De klipklapcookies worden nu opgeslagen als losse cookies. Nadeel is dat wanneer je ergens inlogt, je steeds de hoofdgroepen opnieuw moet dichtklikken.

Zou het niet veel logischer (en handiger :)) zijn als dat in je userprefs wordt opgeslagen?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

als het in de userprefs opgeslagen moet worden, dan zou er iedere keer als je hem in/uit klapt opnieuw een request naar de server gedaan moeten worden geloof ik.
Lijkt me niet echt gewenst/snel

Verwijderd

User prefs worden lijkt mij toch welke view opgehaald/ gecached. Dus zou het probleem eigenlijk niet mogen zijn.

Denk meer dat het er om gaat dat het een layout issue is, en dat cookie met een js functie word gezet.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 20:01:
User prefs worden lijkt mij toch welke view opgehaald/ gecached. Dus zou het probleem eigenlijk niet mogen zijn.
Maar een druk op de "in/uitklap" knopjes is _geen_ nieuwe request. Het is dus min of meer onmogelijk om het niet via cookies te regelen.
Denk meer dat het er om gaat dat het een layout issue is, en dat cookie met een js functie word gezet.
En dat ook nog eens en het feit dat het een variabele grootte heeft. :)

Dit topic is gesloten.