Tag & Rename

Pagina: 1
Acties:

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

Allanon

appearance is overrated

Topicstarter
Sinds een tijdje maak ik gebruik van Tag & Rename om mijn MP3's te ordenen. Superhandig programmaatje :)........ tot nu :(

De laatste tijd krijg ik als ik de mp3's wil hernoemen de melding dat dat niet mogelijk is omdat de bestanden worden gebruikt door een ander programma (wat dus niet zo is :( ) of dat de schijf tegen schrijven beveiligd is :?

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Heb al van alles geprobeerd: winamp uitschakelen, eigenschappen van de mappen op de harde schijf aanpassen, deinstallati en opnieuw installeren...... niets! :(

Wordt ondertussn erg vervelend......

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb het ook wel eens bij wat mp3z gehad met tag&rename. Is het wel mogelijk om de betreffende mp3s te verplaatsen? en te renamen? En anders zet eens 'alleen lezen' uit van 1 mp3, ik heb ook wel eens op de main dir alleen lezen uitgezet, maar dat werkt toch vaak niet goed in de subdirs (ookal geef je aan dat hij dat wel moet doen)

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

Allanon

appearance is overrated

Topicstarter
Ook de 'read only' uitvinken heb ik reeds gedaan. Nog steeds dezelfde melding.

Wordt er onderhand beetje sjagrijnig van :(

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 21:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat ik sowieso altijd doe als een applicatie zegt dat een file in gebruik is terwijl ik toch bijna zeker weet dat het gewoon niet zo is:

Bestand kopieren naar andere lokatie (niet verplaatsen)
Originele bestand verwijderen
Gekopieerde bestand terugzetten en deze editen

Soms heb ik het idee dat het een kwaaltje van Windows is, want ik heb het ook wel eens in explorer, maar goed, bewijzen heb ik niet, jammer genoeg.

Probeer dit. Als hij zegt dat het originele bestand in gebruik is, dan is dat hoogstwaarschijnlijk ook zo. Ga dan naar DOS en kill het bestand daar.

Dividend for Starters

• Coju
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij Tag & Rename heb ik dit probleempje ook soms. Of Winamp speelt het mp3'tje, heel logisch natuurlijk. Vaker is het zo dat ik een map met een album in explorer heb geopend, dan wil T&R die fout ook wel eens geven.