Toon posts:

is de harde schijf stuk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo , ik heb al lange tijd last met mediaopslag maar sinds een paar weken is het echt hard aan het verslechteren, ik kan geen zelf uitpakkende bestanden niet meer uitpakken , programma's lopen vast, windows xp pro reboot soms wel tot 4 keer op een uur en doet een schijfcontrole waarbij bestanden verloren gaan en programma's dus crachen en veel meer, :( , maar het ligt niet aan windows , linux kan ik niet geinstaleerd krijgen wegens bestanden die niet geinstaleerd graken evenals windows xp, dus ik denk dat het aan de schijf ligt het is een seagate barracude :40 gb "ST340016A"
andere hardware : amd xp 2000+
msi mainbord ktv4 ms -6712
ddr geheugen 512 pc 2700
ik heb geen andere harde schijven of zo maar kan het eventueel ook aan het bios liggen ?
ST340016A

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Klinkt voor mij inderdaad als een brakke Harde schijf. Als het je BIOS zou zijn zou er iets heel fout zijn gegaan, dus dat lijkt me niet :) Misschien even kijken of je de HD van je buurman een half uurtje in je PC mag hangen?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Wat ik zou doen is eerst de schijf eens grondig checken.. Daar heb je apparte tools voor.
Als de schijf defect is heb je nog kans dat je RMA kunt aanvragen..

Echter dit onderwerp is al vele malen behandeld. Daarom hebben we het ook in de faq opgenomen..
Klik maar even op dit linkje, en je zult genoeg informatie terug kunnen vinden :)

succes!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is handiger voor ons allemaal als je gewoon netjes éérst de FAQ's/sticky's van het probleem-gerelateerde GoT-subforum doorneemt, eer je een topic opent, zoals je vast ook wel in de [faq]registratievoorwaarden[/] had gelezen (toch?) :)

Mocht het de HDD niet te zijn, dan kun je nog altijd de troubleshooter checken die je via de FAQ/sticky van Processors, Mobo's & Geheugen kunt vinden :)

Dit topic is gesloten.