[Veritas] Open File probleem

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Ik moet elke dag een systeem backup maken, ok das geen probleem zal je zeggen. Echter werken wij met een afwijkend email systeem waar nog al een grote database aanhang. Nu hebben we hier Veritas 8.6 geinstalleerd en die kan ook heel het systeem backuppen echter als die aan de mail database begin dan locked hij de database waardoor inkomende email geweigerd word. Nu heeft Veritas een OpenFile option in ze backup zitten die staat aan nog steeds het zelfde probleem iemand een idee? OS is Windows 2000 Server

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Welk email pakket wil je backuppen? Veritas heeft namelijk ook Exchange agents en Open File agents en nog veel meer agents. Hier zul je echter wel een apparte licentie voor moeten aanschaffen. Je zult voor Exchange5.5/2000 een Exchange agent moeten aanschaffen. Deze maakt het mogelijk de Exchange databases zonder problemen te backuppen.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 23:03
yup, en die zijn niet goedkoop :)

ik heb net veritas besteld en ik was rond de 1200 € per server kwijt :(

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
AMOSMail heet het email pakket is onze eigen software ook geschreven door ons en op dit moment word het wereldwijd gebruikt in de maritieme sector.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Dan zou veritas daar een agent voor moeten schrijven denk ik, ben bang dat dit wel heel erg kostbaar gaat worden. Een andere manier is om je mail te stoppen tijdelijk de backup te draaien en dan de mail weer aanslingeren. Of om Veritas te benaderen of ze brood zien om er een agent voor te schrijven....