Verwijderd

Topicstarter
Ben opzoek naar een leuk abonnementje met dito toestel, omdat mijn huidige O2 binnenkort afloopt en ik erg graag van dat belabberde netwerk af wil.
Loop ik net de BelCompany binnen, valt m'n oog op de A800 van Samsung.. Leuk toestelletje en met een Orange 30 zelfs gratis! Begint die verkoper opeens over een speciale actie dat je bij een 1-jarig Orange 30 abonnement, slechts de helft van de aansluitkosten betaalt (25 euro), een gratis Samsung A800 en voor 29 euro een Samsung DVD-speler..

Klinkt mij wel aardig in de oren, of zijn er op dit moment nog betere aanbiedingen van Samsung met Orange of T-Mobile?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 12:39
www.telecomvergelijker.nl voor alle info over gsm's en abo's

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Misschien heb je hier iets aan om te vergelijken?
http://www.gsmstunter.nl/...nd=Samsung&model=SGH-A800

Verwijderd

Aansluitkosten zijn bij Orange sowieso al € 25 waarvan je nog een € 15 terug krijgt op je rekening.

Zeker een leuke aanbieding, maar let er even op dat je niet 'stiekem' een 2-jarig contract tekent.

Verwijderd

Enigste wat ik even snel kan ontdekken op de site van Belcompany is dat de Siemens c55 met een Orange 30 abb. alleen zo goedkoop met een dvd-speler levert.

De rest zijn allemaal 2 jarige abonnementen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:14:
Aansluitkosten zijn bij Orange sowieso al € 25 waarvan je nog een € 15 terug krijgt op je rekening.

Zeker een leuke aanbieding, maar let er even op dat je niet 'stiekem' een 2-jarig contract tekent.
Let er ook op dat je je niet laat overhalen een hogere bundel te nemen, met de belofte dat je na 6 maanden gratis kunt overstappen naar een lagere bundel.
Bij Vodafone werd die mogelijkheid ineens afgeschaft.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dus als ik het goed begrijp betaal ik uiteindelijk maar 10 euro aansluitkosten (25 euro - 15 euro retour van Orange)?

Qua belbundel heb ik echt een Orange 30 nodig, want ik SMS en bel redelijk wat af!!

Daarnaast loopt mijn O2 abonnement eind juli af, maar dat maakt op zich niet zoveel uit, omdat ik bij Orange toch onbeperkt de bundel kan meenemen! Probleem is echter wel dat ik mijn huidige nummer wel graag mee wil nemen nadat mijn O2 abonnement is afgelopen.. Is dat bij Orange een probleem als ik dat dus na 1,5 maand pas doe?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 15:00:
Probleem is echter wel dat ik mijn huidige nummer wel graag mee wil nemen nadat mijn O2 abonnement is afgelopen.. Is dat bij Orange een probleem als ik dat dus na 1,5 maand pas doe?
Nee, dat is geen probleem, je krijgt dan gewoon een tijdelijk Orange nummer, totdat je O2 nummer weer beschikbaar is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 15:00:
Oke, dus als ik het goed begrijp betaal ik uiteindelijk maar 10 euro aansluitkosten (25 euro - 15 euro retour van Orange)?
Inderdaad.
Daarnaast loopt mijn O2 abonnement eind juli af, maar dat maakt op zich niet zoveel uit, omdat ik bij Orange toch onbeperkt de bundel kan meenemen! Probleem is echter wel dat ik mijn huidige nummer wel graag mee wil nemen nadat mijn O2 abonnement is afgelopen.. Is dat bij Orange een probleem als ik dat dus na 1,5 maand pas doe?
Nee, maar het is wel verstandig om dat gelijk met de aanschaf van je mobiel te regelen. Neem daarom ook je laatste rekening van O2 mee naar de winkel (dat is nodig bij een aanvraag voor nummerbehoud).

Verwijderd

Topicstarter
Oke, hartelijk dank voor al jullie reactie's!

Blijkt dus een zeer leuke actie te zijn en denk dat ik hem maar ga halen straks :) Ik laat nog wel even weten hoe e.e.a. gelopen is!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb hem vanmiddag gekocht!

Actie is dus echt een Orange 30 voor 1 jaar met voor 29,95 euro een Samsung A800 + een Samsung DVD-speler!

Moest in de winkel wel gelijk de aansluitkosten afrekenen (schijnt nieuw te zijn bij Orange), maar kreeg van die gozer nog een gratis hoesje erbij!

Zeer leuke actie dus en ik geloof dat deze actie ook geldt in combinatie met andere toestellen!!

Nogmaals dank voor jullie reactie's!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

De actie met een nokia telefoon en gratis dvd speler loopt bij een groot aantal winkels.
btw.. een orange SPV is ook in de aanbieding bij BelCompany

1 jarig 30 : 170 euro (even uit mijn hoofd, weet niet zeker)
2 jarig 30 : 90 euro (deze is wel zeker)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1