• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02 14:12
Ik een MP3 speler op de kop getikt (ja, bij de LIDL idd) en volgens de specificatie kan ik uitbreiden met 128mb MMCards. IK heb begrepen dat MMC nagenoeg overeen komt met SD dus nou vraag ik me af of de MPX Valencia ook SD kaartjes slikt.
Ik heb geprobeerd om bij 2 computerzaken hier in de buurt een SD kaartje te pakken te krijgen maar als het niet zou werken krijg ik geen geld terug.

Nu dus de vraag: Pakt de MPX Valencia Secure Digital kaartjes, en zo ja van welke maximale grote?

(ik heb btw firmware versie 1.24)

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nee lijkt me niet. Overal op internet staat MMC, en nergens SD, dus ik denk dat je pech hebt.

• Big4SMK
Ja dat heb ik ook zien staan idd. Kvroeg me toch af of iemand het gewoon fff geprobeerd had

Verwijderd

Ik denk het niet. Ik heb ook een mp3 speler voor MMC kaartjes, helaas is het mmc slot te klein voor SD. Andersom past wel dus mmc in sd, maarja hier heb je niks aan...

• Big4SMK
Tis wel balen dat MMC maar tot 128mb gaat in principe. Dat wordt dan maar genoegen nemen met mindere kwaliteit...of kaartjes verwisselen

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
ik heb ook de mpx valencia mp3 speler ook en er kan alleen maar een mmc kaartje in.

heb er ook een 128 mb transcend kaartje bijgekocht werkt prima.

zowiezo bevalt me deze mp3 speler prima

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:00
Jammer dat die MMC kaartjes zo duur zijn invergelijking met andere Flash soorten (behalve dan de memory sticks van sony :) )

• Big4SMK
ja idd, en jammer van het adres bereik, een mac van 128 mb dus :(
Pagina: 1