SoundBlaster Live! Value vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik heb een Live Value CT 4830 kaart en ik vroeg me af of iem enig idee heeft hoe je de beide outputs tegelijkertijd kunt gebruiken. Mijn speakers werken, maar als ik mijn versterker op de andere output aansluit valt het geluid uit.
En waar is die jumper eigenlijk voor? Staat niet in de handleiding..

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Je kan bij de installatie van de drivers kiezen hoeveel speakers je op het kaartje aansluit. Je kan dus kiezen tussen 2 of 4 speakers. Je hebt waarschijnlijk 2 speakers gekozen waardoor dus ook maar 1 uitgang het doet.

Byteripper.

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Niemand weet waar die jumper voor is??
Vroeg ik me namelijk ook af.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:49

MartNL

Volgens mij kan je hem overclocken met die jumper! :+

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Op mijn Creative SB128 (4 channel versie) zit ook een jumper en dat is om de 'rear speakers' te veranderen naar 'versterkte uitgang'. Stond op een los blad in de handleiding.

Verwijderd

Daar kunde dan dus ne koptelefoon in steken omda die ne versterkte uitgang nodig hebben . Ben ik toch blij met men Fotissimo 2 :)

Verwijderd

bij de icoontje is je taskbar ff veranderen naar 4 speakers output

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

is het mogelijk deze tweede uitgang te gebruiken als extra output-kanaal? Dat je dus eigelijk twee geluidskaarten op een kaart hebt??
Pagina: 1