[Pda] Palm M515 Welke software voor navigatie.

Pagina: 1
Acties:

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:48

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Ik ben vanaf morgen in het bezit van een palm M515, nu wil ik daar een GPS muis op aan sluiten en navigatiesoftware op laten draaien om hier door een goedkoop navigatie systeem te creeeren.

Hardware ben ik al uit, alleen het software verhaal werd mij maar moeilijk duidelijk.

Nu heb ik inmiddels al wat sites af gestruind (Google, Pdaclub.nl, PPCclub) maar kan er maar moeilijk duidelijkheid in vinden.

Daarom de volgende vragen aan jullie:

Wat is op dit moment het beste stukje navigatiesoftware voor een Palm?
Is er al navigatiesoftware die spraak ondersteunt voor een Palm?

Ik heb zelf gevonden Tom Tom Citymaps en DigiMaps maar meningen hier over zijn aardig verdeeld, wellicht dat een tweaker mij wat meer helderheid kan geven.

edit:

Of zou dit meer iets zijn voor SA?

[ Voor 4% gewijzigd door BFS op 17-06-2003 14:21 ]

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Ik heb binnenkort zelf ook een dergelijk Palmpje, zou dat eigenlijk ook wel willen weten? :)

• Nick|IA
  • Laatst online: 16-03-2018
Een beetje zoeken kan geen kwaad, een paar weken geleden was hier ook al een topic over:
Palm GPS

Ik denk dat de beste oplossing Hekosoft Digimap is. Het is niet ideaal, maar het is zeker beter dan TomTom Routeplanner Europe en Citymaps, de alternatieven. Helaas geen spraakbegeleiding, alleen 'piepjes' voor je Palm m515. Hekosoft Digimap vind je onder andere bij PDAshop:

http://www.pdashop.nl/product/2159

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Ik heb gezocht met de volgende kriteria:

Palm M515 navigatie
M515 Navigatie
M515 GPS

Sorry maar ik heb dus wel gezocht maar blijkbaar dit over het hoofd gezien.

Ik heb dus ook gelezen dat Digimap niet echt 100% goed werkt, vandaar dat ik om eventuele ervaringen of opmerkingen hier over vraag.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Ik heb gisteren nog wat verder nazoek/vraag werk gedaan en ga het volgende software pakket gebruiken.

MapViewer, dit is een degelijk stukje software zonder veel fratsen en dus ook weinig bugs.
Spraak is helaas niet mogelijk op de M515 (speaker is daar niet geschikt voor).

Dit is voor eventuele andere tweakers met dezelfde vraag.

• Nick|IA
  • Laatst online: 16-03-2018
bfs-4112- schreef op 18 juni 2003 @ 15:30:
Ik heb gisteren nog wat verder nazoek/vraag werk gedaan en ga het volgende software pakket gebruiken.

MapViewer, dit is een degelijk stukje software zonder veel fratsen en dus ook weinig bugs.
Spraak is helaas niet mogelijk op de M515 (speaker is daar niet geschikt voor).

Dit is voor eventuele andere tweakers met dezelfde vraag.
[search=tekst] geeft voldoende resultaten. Ook daar vind je misschien nog relevante informatie voor je MapViewer gaat kopen. Ik raad je ook aan om eens in het onderstaande forum van Palmclub te kijken:

http://pdaclub.nl/forums/forumdisplay.php?forumid=12

[ Voor 3% gewijzigd door Nick|IA op 19-06-2003 13:18 ]

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Tekst?

Ik snap even niet waarom ik daarna moet kijken en waar ik precies naar moet kijken (beetje ruime zoekopdracht).

En dit topic staat ook in dat gedeelte van pdaclubs.nl daar heb ik bovenstaande informatie ook verkregen.

(http://pdaclub.nl/forums/...ead.php?s=&threadid=11829)

Pagina: 1