[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Je hebt gelijk volgens mij. Ben er even bij geweest.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Dr zijn een paar mensen hier heel erg snel. 
Jouw reactie heeft een +1 gehad, de reactie van de dubbelpostert een -1. Ik heb alleen die iets overgewaardeerde post een tikje naar beneden gegeven, 1 lijkt me een goede score.
[edit] Aha, super 'de-vliegende-modder' boer is de schuldige
Jouw reactie heeft een +1 gehad, de reactie van de dubbelpostert een -1. Ik heb alleen die iets overgewaardeerde post een tikje naar beneden gegeven, 1 lijkt me een goede score.
[edit] Aha, super 'de-vliegende-modder' boer is de schuldige
[ Voor 14% gewijzigd door Netman768 op 17-06-2003 14:00 ]
That would be me...

I fully agree with * SuperdeboerJouw reactie heeft een +1 gehad, de reactie van de dubbelpostert een -1. Ik heb alleen die iets overgewaardeerde post een tikje naar beneden gegeven, 1 lijkt me een goede score.
Should quickness be held for a crime?[edit] Aha, super 'de-vliegende-modder' boer is de schuldige
De naam is trouwens * Superdeboer
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.