Dubbelpost op +1 - originele post op 0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Hier wordt volgens mij hetzelfde gezegd als door mij een behoorlijke tijd ervoor. De dubbelpost staat daarentegen op +1 en de mijne daartoe op 0.
In hetzelfde topic vind ik deze ook wel wat hoog.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Je hebt gelijk volgens mij. Ben er even bij geweest. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Dr zijn een paar mensen hier heel erg snel. :P

Jouw reactie heeft een +1 gehad, de reactie van de dubbelpostert een -1. Ik heb alleen die iets overgewaardeerde post een tikje naar beneden gegeven, 1 lijkt me een goede score. :)

[edit] Aha, super 'de-vliegende-modder' boer is de schuldige :+

[ Voor 14% gewijzigd door Netman768 op 17-06-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Netman867 schreef op 17 June 2003 @ 13:58:
Dr zijn een paar mensen hier heel erg snel. :P
That would be me... O-) 8)
Jouw reactie heeft een +1 gehad, de reactie van de dubbelpostert een -1. Ik heb alleen die iets overgewaardeerde post een tikje naar beneden gegeven, 1 lijkt me een goede score. :)
I fully agree with * Superdeboer
[edit] Aha, super 'de-vliegende-modder' boer is de schuldige :+
Should quickness be held for a crime?

De naam is trouwens * Superdeboer :+ maar misschien dat je in de war bent geraakt door mijn dramatisch ingrijpende nickchange van gisteren. :D ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.