Mijn Nokia 6210 is in de vijver gevallen, heeft ongeveer 5 á 6 seconden op de bodem gelegen voor dat ik door had, dat het niet een vis was die ik hoorde spetteren. Eruit gegrepen en 't ding werkte nog, maar terwijl ik me daarover stond te verbazen viel 'ie natuurlijk wel uit (had natuurlijk direct de accu eraf moeten klikken.) Sim in ouwe 3210 gedaan, maar natuurlijk alle goeie nummers in de natte telefoon enzo.
2 dagen laten drogen en net nog even uit elkaar geschroefd (nu pas beschikking over de goede Torx schroevendraaier). Ook accu doorgemeten met multimeter --> 3,7 V, prima. In elkaar en bellen maar! Microfoontje en luidspreker doen 't ook nog, dus vreselijke mazzel gehad.
Maar, loop ik nu nog kans dat het printplaatje aangetast is en de boel er later alsnog mee ophoud? Zo ja, kan ik hier iets tegen doen?
2 dagen laten drogen en net nog even uit elkaar geschroefd (nu pas beschikking over de goede Torx schroevendraaier). Ook accu doorgemeten met multimeter --> 3,7 V, prima. In elkaar en bellen maar! Microfoontje en luidspreker doen 't ook nog, dus vreselijke mazzel gehad.
Maar, loop ik nu nog kans dat het printplaatje aangetast is en de boel er later alsnog mee ophoud? Zo ja, kan ik hier iets tegen doen?
[ Voor 5% gewijzigd door lord.farquaad op 17-06-2003 14:34 . Reden: toevoeging ]