Toon posts:

Win Xp OF Win98SE

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Jongens en meisjes, ik heb momenteel win Xp op mijn pceetje geinstalled, en bovendien Morrowind geinstalleerd, maar morrowind vliegt er na het opstarten gelijk uit... Ik ging dus naar oplossingen kijken en ik merk dat bijna niemand een goed woord voor Xp over heeft en dat je beter Win98SE kunt hebben als OS..
Kan iemand me ff helpen met wat de beste keuse is( misschien wat voor/ na delen???)

Bedankt _/-\o_

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 08:44

Scighera

swim-bike-run

xp, xp

98 en ME kost je heel wat sneheid in games. Daarbij loopt morrowind hier zonder problemen onder XP

[ Voor 15% gewijzigd door Scighera op 17-06-2003 13:09 ]

www.triathlete.nl

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Ligt nogal aan je systeem, als je een gleodnieuw systeem hebt zou ik nooit 98 draaien maar met een p3 bv is xp minder handig, dan is het namelijk wel fijn dat er niet zoveel systeembronnen opgeslurpt worden.

Oerbrood!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 08:44

Scighera

swim-bike-run

daarbij ook nog eens geen blue screens of death meer bij XP

www.triathlete.nl

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je zult waarschijnlijk voor morrowind een update moeten installeren. (directx9 probl misschien?) Verder hangt het gewoon van je systeem af wat voor os je kiest. Tot de pentium 100 zou ik gaan voor win95sr2 :), tot 750 MHz +- voor 98SE en daarboven voor XP pro. Qua stabiliteit is XP wel wat beter, maar dat word vaak overdreven. Als je hardware/drivers stabiel zijn, is win98 ook een stabiel os.

Verwijderd

Scighera schreef op 17 June 2003 @ 13:10:
daarbij ook nog eens geen blue screens of death meer bij XP
En die geheugendumpen dan?

Op mijn laptop met win xp home liep hij soms zonder reden vast :( maar door e formatteren en er de pro op te zetten heb ik daar ook geen last mer van :*) .

Ik zou ook zeker kiezen voor xp want het gebruiksgemak ik veel groter dan bij 98 bij de installatie van nieuwe hardware bv.

en ik moet er ook bij zeggen dat mijn games en andere toepassing vlugger opstarten dan onder de 98 zelfst op een P2 B)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zie de FAQ, doe wat research, kijk bij microsoft.nl etc... etc..

Welk OS moet ik nemen?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.