Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aimbots in Quake 3 Arena

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Steeds vaker heb ik het idee dat wanneer ik grandioos verlies op een server, dat ik tegen een aimbot speel. Moet ook haast wel, anders zou ik nooit kunnen verliezen >:)

Nu spectate ik af en toe verdachte mensen en laatst was er een gozer RAIL genaamd, die rustig 10 rails achter elkaar raak schoot vanuit de meest moeilijke door de lucht vliegende posities. DIT KAN TOCH NIEMAND? (of ben ik gewoon een slechte railer?)

Mijn vraag is nu: Hoe kan ik merken dat iemand een aimbot is? Kan iemand met een aimbot bv stil blijven staan als er iemand langs loopt of kijkt hij dan automatisch nar de target?

En wat zijn de mogelijkheden om iemand te testen of ie een aimbot is? Kan iemand het bewijzen? (Wordt er zelf ook wel eens onterecht voor uitgemaakt :( )

Verder heb ik wel eens gehoord over een OSP-mod ofzo? Wat is dit precies? Wat verandert het aan Quake? Houdt dit aimbotters tegen? Welke versie moet ik hebben. Wat zijn voor- en nadelen?

Ik speel namelijk veel op een server NeVeRwHeRe 3-2-NL onder de naam Onbekendheid, en ik ken de administrator enigszins. Als dat OSP een oplossing is, dan kan ik wellicht vragen dat te installeren op de server.

Alvast bedankt.

Verwijderd

het kan best met een goede ping maar 10 achter elkaar :Y):Y):Y)

Verwijderd

En wat zijn de mogelijkheden om iemand te testen of ie een aimbot is? Kan iemand het bewijzen?
Dan moet de server pointrelease 1.25 draaien, dan werken de meeste aimbots niet meer, maar ja aangezien die pointrelease nogal zuigt...
Verder heb ik wel eens gehoord over een OSP-mod ofzo? Wat is dit precies? Wat verandert het aan Quake? Houdt dit aimbotters tegen? Welke versie moet ik hebben. Wat zijn voor- en nadelen?
Wat die osp mod is weet ik niet, maar ik weet wel dat een aimbot niet werkt bij een hoop mods :)
En ik kan het weten, ik heb een aantal van die dingen getest op verschillende servers enzo.
Nu niet meteen denken dat ik dus altijd met aimbots en dat soort troep speel, want zonder die aimbots speel ik veeeel beter dan met :)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
Ik ken ook wel mensen die 10 'onmogelijke' rails achter elkaar raken, af en toe heb ik er zelf ook last van;)
OSP is gewoon een aangepaste DM met betere stats en chase mogelijkheden enzo

If it ain't broken, tweak it!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:46
OSP is een uitbreiding voor TDM en CTF. Wat OSP ook doet is het checken of iemand aimbot draait. Als dit gedetecteerd wordt dan wordt deze speler gekicked.

Om een iemand te vinden die aimbot gebruikt kan je het volgende doen :
spec degene waarvan jij denkt dat ie een aimbot gebruikt. Als ie van die vage bewegingen maakt en zijn crosshair alleen maar de tegenstander volgt en dus ook door de muren heen dan gebruikt ie een aimbot.

Verwijderd

Topicstarter
1) Ik heb een geforce 2 GTS van powercolor met TV-out. Zou ik in principe de See-through drivers van Asus kunenn isntalleren om te kijken of iemand door de muur heeb zijn tegenstander volgt?

2) En kan een aimbotter stil blijven staan als er iemand langsloop of wordt die automatisch gevolgd?

3) Is er ook een OSP mod voor FFA, Free For All dus?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Het is heel simpel te zien:

Spectate diegene waarvan je denkt dat ie een aimbot gebruikt.

Schiet deze persoon met de machinegun en houdt hij/zij autoaim knop ingedrukt, dan zal je zo zien dat de crosshair EXACT het slachtoffer volgt.

Gewoon een tijdje volgen, je ziet het vanzelf wel.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
GVD

Dus ze kunnen nog met een knop auto-aim aan en uit schakelen ook. Wat een k*tzooi zeg.

Nou alvast bedankt voor de info.

En of eht echt te zien is. Als je beetje je best doet en je tegenstander neit moeilijk loopt is het nou ook weer neit zo moeilijk om zonder aimbot je crosshair op je tegenstander te houden.

Verwijderd

Gewoon terug aimbotten tegen die gasten! >:)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:13

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Nou ik ken een gozer die het kan, uit de lucht iemand railen enzo. Als jij vliegt, als hij vliegt, als je allebei vliegt, altijd raak. En zonder aimbot. Deze gozer deed het ZONDER aimbot (was op HCC avond)
Hij had gewoon veel geoefend met Q2 etc en meteen de demo van Q3 gedownd en veel geoefend. Hij kan ook het spel op Nightmare uitspelen...
Wat ik wil zeggen: ze zijn zeldzaam maar ze bestaan!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• SICK
  • Laatst online: 14-10 22:04
[opschepmode]Ik kan ook wel mensen uit de lucht railen ... en ook wel de game op nightnare uitspelen (maar wtf speelt er nou q3 singleplayer ;)) [/opschepmode] maar volgens mij kan iedere beetje goede quaker mensen uit de lucht railen... iig ik ken vet veel lui die het wel kunnen ;)

Verwijderd

Iemand uit de lucht railen is geen kunst aan, probeer het maar is met de rocketlauncher, dan krijg je pas commentaar van iedereen als je dat enkele maal lukt >:)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
Uit de lucht railen is idd makkelijk, makkelijker dan iemand voor je op de grond railen. Dit omdat als iemand in de lucht zit je goed kan voorspellen hoe hij valt.

Ik speelde een tijdje geleden tegen een duitser genaamd Booster ofzo. Die gast was _GOED_. Hij beukte mij niet 1 of 2 keer uit de lucht met rockets, maar deed dat iedere minuut of zo wel 2 keer!!
Echt aso zo goed dat ie was. Ik was echt blij dat ik hem 1 keer gebeukt had, score: 70-1 ofzo;)

If it ain't broken, tweak it!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:46
Iemand uit de lucht schieten met de rocket launcher is helemaal niet moeilijk.
Gewoon denken waar de tegenstander heen gaat en daarop mikken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik rail ook wel eens iemand uit de lucht. Maar niet constant. Die gozer raakte rustig 10 rails achter elkaar, miste er eentje en hoppa weer 10 acher elkaar raak.

Ik zat te spectaten en hoorde alleen maar: IMPRESSIVE..IMPRESSIVE....etc etc

Verwijderd

hmmmm
dit lijkt er misschien op maar het komt wel uit een heel anders spel:
als ik in UT een tijdje instagib speel
kom ik een of andere vreemde 'mood' waarin ik alles raak zonder te richten, ook al is het helemaaaaaal aan de overkant van de map.
bijna zen lijkt het wel, maar dan raak ik ook alles, zonder aim bot dan.
totdat ik ga nadenken, dan kan ik het niet meer :(

• AMD
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Ik heb hem net gedownload. Niet dat ik hem serieus ga gebruiken om te winnen, maar meer om ff wat mensen te zieken.
*LOL*

Verwijderd

Topicstarter
AMD >>>

Mensen zoals jij zouden gewoon verwijderd moeten worden uit deze maatschappij. Ik kots er op dat jij er plezier aan beleeft om dingen voor andere mensen te verzieken. :r

Verwijder die aimbot en speel normaal.

• SICK
  • Laatst online: 14-10 22:04
/callvote kick AMD ;)

• AMD
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Op woensdag 29 november 2000 14:21 schreef Apoc2 het volgende:
AMD >>>

Mensen zoals jij zouden gewoon verwijderd moeten worden uit deze maatschappij. Ik kots er op dat jij er plezier aan beleeft om dingen voor andere mensen te verzieken. :r

Verwijder die aimbot en speel normaal.
Ik ga gewoon een stuk of 5 frags scoren en hem dan verwijderen. Wat dat betreft ben ik het eens met je dat cheaters gekicked moeten worden.
Ik speel al hardcore Quake 3 sinds de demo 1 minuut gereleased was. Bovendien kan ik makkelijk railen zonder cheat en schiet daarmee iedereen (in de lucht of niet) tot pulp B-)
Wat ik wil zeggen is dit:
Ik ben gewoon benieuwd of het werkt en daarna verwijder ik hem. Okay? O+
callvote kick AMD
* AMD voted "YES" >:)

Verwijderd

Luitjes, jullie moeten niet zo zielig doen van "Hij speelt vals". Er zijn gerust mensen die gewoon V@ goed kunnen railen en sniperen. Dat moet je accepteren. Het is dan lullig dat die goede railers soms gewoon gekickt worden. Een vriend van mij bevoorbeeld, die kan inderdaad RAAK railen. (wint altijd op elke LANparty) Die spelen gewoon goed. ((Zondergeslijm)
Maaaaaaar: als mensen een hoge ping hebben (300+) en nog super aan het relen zijn, dan is de kans groot dat het een verneuker is.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

rocket jump - rail combo >:)>:)>:)
is mij een paar keer gelukt (ben niet echt een Q3 held) echt cool, alleen de 2e keer liet ik een kleine krater achter :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1