RAM Management Software - werk't nou echt?

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Iedereen heeft wel eens een soortgelijk tooltje gezien of er iets over gelezen; ram management software. Deze software wordt gebruikt om het geheugenbeheer efficienter te laten verlopen met hopelijk een behoorlijke performancewinst. Maar werkt't nou echt? Is het echt zo veel beter als het geheugenbeheer van bijvoorbeeld Windows XP of Windows 2000? De keren dat ik het heb geprobeerd kon ik zo op het eerste oog geen verschil merken behalve dat ik last had van sporadische "hangs".

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 16:39

Tiny

Wat eten we?

Ach er zijn heel wat toeltjes die ervoor zouden moeten zorgen dat je PC sneller gaat werken.
Mijn tip, zo weinig mogelijk dit soort dingen installeren, kosten toch ook allemaal een deel van je resources lijkt mij.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb veel RAM progjes enzo gebruikt en allemaal geen nut! En na de RAM clean te houden begint hij alleen maar meer te laden omdat hij de bestandjes die uit je RAM zijn gehaald weer opnieuw te laden! Echt onzin lijkt mij!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
serhat schreef op 17 June 2003 @ 13:51:
Ik heb veel RAM progjes enzo gebruikt en allemaal geen nut! En na de RAM clean te houden begint hij alleen maar meer te laden omdat hij de bestandjes die uit je RAM zijn gehaald weer opnieuw te laden! Echt onzin lijkt mij!
Zelfde idee had ik ook, maar die programma's schieten echt als paddestoelen uit de grond! Dat bracht mij een beetje aan het twijfelen. Het principe achter de tools kan ik namelijk wel begrijpen maar sommige leveranciers komen zelfs met de opmerkingen dat het net zo goed zou werken als een memory upgrade :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum