Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ach er zijn heel wat toeltjes die ervoor zouden moeten zorgen dat je PC sneller gaat werken.
Mijn tip, zo weinig mogelijk dit soort dingen installeren, kosten toch ook allemaal een deel van je resources lijkt mij.
Mijn tip, zo weinig mogelijk dit soort dingen installeren, kosten toch ook allemaal een deel van je resources lijkt mij.
Ik heb veel RAM progjes enzo gebruikt en allemaal geen nut! En na de RAM clean te houden begint hij alleen maar meer te laden omdat hij de bestandjes die uit je RAM zijn gehaald weer opnieuw te laden! Echt onzin lijkt mij!
Zelfde idee had ik ook, maar die programma's schieten echt als paddestoelen uit de grond! Dat bracht mij een beetje aan het twijfelen. Het principe achter de tools kan ik namelijk wel begrijpen maar sommige leveranciers komen zelfs met de opmerkingen dat het net zo goed zou werken als een memory upgradeserhat schreef op 17 June 2003 @ 13:51:
Ik heb veel RAM progjes enzo gebruikt en allemaal geen nut! En na de RAM clean te houden begint hij alleen maar meer te laden omdat hij de bestandjes die uit je RAM zijn gehaald weer opnieuw te laden! Echt onzin lijkt mij!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum