(Anti) windows humor :)

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inkoppertje, overgenomen van een gewardeerde mod ;)

Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.

of

If your vacuum cleaner doesn't suck, it has to be from microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier nog een alleraardigst verhaaltje over M$

http://www.euronet.nl/users/frankvw/IhateMS.html#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

entry.S: pushfl # We get a different stack layout with call gates,
entry.S: movl EIP(%esp),%eax # due to call gates, this is eflags, not eip..
head.S: * ignore_int, interrupt gates. It doesn't actually load

toch denk ik ergens in een duister hoekje dat de mods deze sluiten maar ja de mods zien het geheel niet wij flamen licht.
je moet de MCSE ers zien maar ok ik geloof in beiden OSen ze hebben allebei iets goeds en het wordt tijd dat linux wat terug jat van MS ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 00:40
Huh, Sinds wanneer ben ik een gewaardeerde mod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die op http://www.interactivepag...IfMicrosoftBuiltCars.html is ook wel grappig. Niets tegen MS overigens, maar het is wel grappig :P

Overigens. Noork, ik heb niets tegen je afkorting van MircoSoft, maar sommige vatten het hier nogal verkeerd op en daarom mag het hier niet. Ik zou het snel editten als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want daar staat:
Let echter op dat dit topic "Non-Windows humor" heet, niet "Anti-Windows humor". De plaatjes met "hidden Windows crash settings" en opmerkingen als "Computers are like airconditioners - they stop working when you open Windows" hebben we nou wel gezien. Dergelijke dingen die puur bedoeld zijn om Windows af te zeiken zijn hier dus niet gewenst!
:D

en dus nogmaals, ik persoonlijk heb niets tegen microsoft. De meeste moppen zijn overigens ook uit hun 95 tijdperk en niet van nu.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d'r was er ook nog zo 1 als:
"In a World without Walls and Fences, who needs Windows and Gates"
blijft toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

edit:

laat maar hier staat BS :z

[ Voor 67% gewijzigd door Notna op 17-06-2003 12:40 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:05
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 12:36:
die op http://www.interactivepag...IfMicrosoftBuiltCars.html is ook wel grappig. Niets tegen MS overigens, maar het is wel grappig :P
Nou... 'niets tegen MS'... niet helemaal waar: MS had General Motors ervan proberen te overtuigen dat als GM's strategie net zoals die van MS zou zijn, auto's al een stuk geavanceerder en beter waren dan dat ze nu zijn. GM antwoordde daarop dat als zij auto's maakten volgens de MS-strategie, dat dan ... (dan komt dus het hele verhaal, waarvan jouw link een vrije vertaling is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjroorda schreef op 17 June 2003 @ 12:40:
[...]

Nou... 'niets tegen MS'... niet helemaal waar: MS had General Motors ervan proberen te overtuigen dat als GM's strategie net zoals die van MS zou zijn, auto's al een stuk geavanceerder en beter waren dan dat ze nu zijn. GM antwoordde daarop dat als zij auto's maakten volgens de MS-strategie, dat dan ... (dan komt dus het hele verhaal, waarvan jouw link een vrije vertaling is).
Ja, ik kende het verhaal er achter, het was alleen een beetje weggezakt en vergeten, dus goed dat je het aanhaalt.
Wat ik bedoelde te zeggen was dat ik niets tegen Microsoft had maar dat ik het wel grappig vond om deze even aan te halen.
Anders krijg je weer allemaal van die posts van dat Microsoft harstikke goed is enzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DTorro schreef op 17 June 2003 @ 12:35:
Huh, Sinds wanneer ben ik een gewaardeerde mod ?
deadinspace in "Non-Windows humor :)"

Ik heb het over de post van DeadInSpace uit bovenstaande thread, daar wordt de openingsjoke als voorbeeld aangehaald ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hier is al een topic over op GoT, tevens is anti-microsoft humor hier niet gewenst.

Non-Windows humor :)
Noork schreef op 17 June 2003 @ 12:32:
Hier nog een alleraardigst verhaaltje over M$
Lees jij de policy nog eens door ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.