Ik krijg de volgende error bij de lijnen:
Een voorbeeld van de error is te zien op http://www.saiyanarena.com/v3/
De tabelnaam heet wel "online". Ik weet ook dat MySQL die tabellen en databases in files op slaan. Ik herinner me de extensie .MYD nog wel.
Resultaat van zoeken naar online.MYD:
[root@server01 root]# locate online.MYD
/var/lib/mysql/saiyanarena_com/online.MYD
/var/lib/mysql/saiyanarena_com/xmb_whosonline.MYD
[root@server01 root]#
Wat heb ik als laatst gedaan, toen het script nog wel werkte:
mysqldump -u saiyanarena -p wachtwoord saiyanarena_com > sa.sql
Ik wil dus graag de error "Can't open file: 'online.MYD'. (errno: 145)" van de pagina af. Hoe pak ik dit aan? Volgens mij zit het niet in de scripting zelf.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <?php $time_online = 3600; $time = time(); $time_over = $time-$time_online; $select = mysql_query("SELECT DISTINCT ip FROM online") or die(mysql_error()); $delete = mysql_query("DELETE FROM online WHERE time<".$time_over."") or die(mysql_error()); $insert = mysql_query("INSERT INTO online (ip, time) VALUES ('".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."', '".$time."')") or die(mysql_error()); $aantal = mysql_num_rows($select); if($aantal == "1"){ echo "<a href=\"online.php\">1 bezoeker online</a>"; } else { echo "<a href=\"online.php\">$aantal bezoekers online</a>"; } ?> |
Een voorbeeld van de error is te zien op http://www.saiyanarena.com/v3/
De tabelnaam heet wel "online". Ik weet ook dat MySQL die tabellen en databases in files op slaan. Ik herinner me de extensie .MYD nog wel.
Resultaat van zoeken naar online.MYD:
[root@server01 root]# locate online.MYD
/var/lib/mysql/saiyanarena_com/online.MYD
/var/lib/mysql/saiyanarena_com/xmb_whosonline.MYD
[root@server01 root]#
Wat heb ik als laatst gedaan, toen het script nog wel werkte:
mysqldump -u saiyanarena -p wachtwoord saiyanarena_com > sa.sql
Ik wil dus graag de error "Can't open file: 'online.MYD'. (errno: 145)" van de pagina af. Hoe pak ik dit aan? Volgens mij zit het niet in de scripting zelf.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 11:47 . Reden: Topic is te breed. ]