[PC]Will Rock

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157556

Deze game heeft duidelijk naar de 'daddy' van chaotisch schietwerk gekeken, namelijk Serious Sam. Toch heeft deze game zijn eigen charme en is het, net als Serious Sam, een leuke shooter om hersenloos te gaan knallen. Grafisch staat Will Rock zijn mannetje en sta je garant voor een visueel spectacel.

The story:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157563
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157564

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157572&size=256 Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157571&size=256

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157570&size=256 Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157569&size=256

Enkele Wapens

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157578
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157581
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157583
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=157585

Overige Info

-Publisher: UbiSoft
-Developer: Sabre Interactive
-System Specs:

Minimum Sytstem Requirements

Windows® 98/ME/2000/XP Operating System.
Pentium® III 500 MHz or Equivalent.
128 MB of RAM.
32 MB video card or higher such as Geforce 2 or ATI® Radeon or better.
Windows® Direct X 9.0 compatible sound card.
Direct X 9.0 Required (included on disc).
700 MB of free hard drive space.

Recommended System Requirements

Windows® 98/ME/2000/XP Operating System.
Pentium® III 800 or Equivalent.
256MB of RAM or higher.
64 MB video card such as Geforce 3 or ATI® Radeon or better.
Windows® Direct X 9.0 compatible sound card.
Direct X 9.0 Required.
700 MB of free hard drive space

-Release Datum: Lente 2003 oftwel NU!!!
-Prijs: $ 19,99
-Game Modes bij Multiplayer:(met dank aan Pyrus)

Fragmatch: Neem het tegen elkaar op en wordt de beste
Cooperative: Ga samen ten strijde tegen de vijand
Treasure Hunt: Verzamel de schatten en zorg dat ze in je team blijven

Links:

-Demo
-Home Page
-UbiSoft & Sabre Interactive
-U.S Patch Versie 1.1
-Euro Patch Versie 1.1

Eventuele op/afmerkingen zijn altijd welkom, doe dit ook voor de eerste keer :7

[ Voor 31% gewijzigd door Notna op 22-06-2003 09:59 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Ziet er uit als de zoveelste shooter op een rij van :) Well catch my drift. Misschien leuk om 1 of 2x te spelen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

voor jouw eerste keer is dit een mooie, onderbouwde topicstart :)

Ik vond Serious Sam al tof, dan zal ik dit ook eens proberen. Lekker schieten totdat je er bij neer valt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
De demo liep goed op mijn PC en het was ook leuk om al die hordes monsters neer te knallen :P En het spel kost nieuw maar €30 dus dat is ook een pluspunt.

Alleen de besturing vind ik toch wel een beetje jammer. De muis reageert bij mij namelijk niet echt goed en dat is toch wel belangrijk bij een hectische shooter :)
Als ik 'm sloom zet moet je een half rondje rond de kamer om één keer in je beeld rond te draaien, zet je 'm iets sneller dan flipper je alle kanten op.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik vind de graphics van Serious Sam iets beter en lekkerder lopen dan bij dit spel. Als ik hier alles op hoog zet stottert het overal. Als ik dat bij Serious Sam doe loopt het gewoon soepel.
Kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat Serious Sam al iets ouder is, maar toch vind ik het verschil kwa graphics niet echt overduidelijk ;).

Er zit bij dit spel wel een redelijk goed verhaal die bij Serious Sam ontbrak (lees: flinterdun was).

Het is een leuk spel voor 1 of 2x meer niet.

Edit: Wat MaRc0 hierboven over de besturing zegt ben ik het ook mee eens :). Dat punt was ik even vergeten ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 17-06-2003 11:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
MaRc0 schreef op 17 June 2003 @ 11:35:
De demo liep goed op mijn PC en het was ook leuk om al die hordes monsters neer te knallen :P En het spel kost nieuw maar €30 dus dat is ook een pluspunt.

Alleen de besturing vind ik toch wel een beetje jammer. De muis reageert bij mij namelijk niet echt goed en dat is toch wel belangrijk bij een hectische shooter :)
Als ik 'm sloom zet moet je een half rondje rond de kamer om één keer in je beeld rond te draaien, zet je 'm iets sneller dan flipper je alle kanten op.
Ben ik met je eens, vind zelf ook dat (tenminste bij mij) het naar-een-bepaalde-richting-springen een beetje verrot gaat. Bij de demo bijv. liggen er wat supplies op de rand. Ben er iets van 4x af gevallen voordat ik het door kreeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het lijkt wel of er een muis acceleratie in het spel zit.
Wat ik ook erg jammer vind is dat de models enorm makkelijk vast komen te zitten bij toorsen en somige doorgangen.
Conclusie: Bijna maar niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Maiar schreef op 17 juni 2003 @ 11:53:
Wat ik ook erg jammer vind is dat de models enorm makkelijk vast komen te zitten bij toorsen en somige doorgangen.
Hoop dat ze gaan patchen :D

edit:
Ik moet me eigen bla eerst goed lezen+posten voodat ik iets zeg :P

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 17-06-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
dat spel is al paar weken uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Het ziet er wel heel erg mooi uit, als ik de screenshots moet geloven.. :)

Maar het lijkt me idd wel een game om slechts een paar keer te spelen.. omdat er gewoon niks aan is..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
jaaoie17 schreef op 17 June 2003 @ 11:56:
Spel is anders nog maar sinds een korte tijd te vinden in de winkel. En wat dan nog? Wat wou je er mee zeggen dat ie al een tijdje uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

rustig rustig :/

Dit lijkt me wel leuk gewoon zinloos knallen als in Serious sam

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Maiar schreef op 17 June 2003 @ 11:53:
Klopt, ik heb het na 5 minuten spelen dan ook weer snel gedeinstalleerd. Ziet er grafisch wel leuk uit maar het speelt echt voor geen meter.

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

De PC Gameplay was ook niet zo heel erg te spreken over dit spel voor zover ik me kan herinneren. Het cijfer lag geloof ik net boven de 6. Maar goed, ik denk toch dat ik bij Serious Sam blijf. Leuk en lekker spel, soms wordt het saai, maar dan ga ik wel weer Splinter Cell spelen ;)

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo vond ik leuk. Gewoon leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

jaaoie17 schreef op 17 June 2003 @ 11:56:
In de minder legale "winkels" ja :)

Heb het spel nog niet gespeeld, weet niet of ik dat ga doen ook.
Het spel trekt me niet echt aan, de zoveelste shooter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik ben em ook al tijdje aant spelen, en bevalt best goed, tis gewoon lekker zinloos alles aan snot schieten dat je tegen komt, wat altijd leuk is natuurlijk.

vooral de acid gun vind ik geweldig.
je vuurt een groene straal "acid" (net snot) af, je raakt een vijand, vervolgens word deze helemaal bol, en ontploft (word opgeblazen zeg maar, net als een ballon)
vooral het geluid :D
ook die babies die je tegen komt, heeeeeeeeeerlijk om die kapot te schieten als je sochtends weer wakker bent geblerd door de kinderen van de buren })

muis viel me idd ook tegen, voor de rest leuk spel, mist alleen wat diepgang enzo, maarja, boeie :)

Serious sam vond ik eerlijk gezegd wel leuker, daar had je af en toe echt zoiets van DAMN! hoe maak ik die horde dood!?!@1

mooie vind ik wel die minigun, en dan een hele rij van die archers aan snot schieten. (maaien) net domino :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 14-09 21:35
Weet iemand waar je de cheats voor dit spel kan vinden.

Dit type spel vindt ik het leukste spelen met alle wapens.

De trainer heb ik wel maar daar zit geen all weapons cheat bij

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 13:07
ik heb um nu ook, en ik ben er blij mee :) Na Serious Sam SE zijn er lang niet van zulke spellen uitgekomen, maar nu gelukkig wel weer 1.

Muis is inderdaad minder, maargoed, het went wel na een kwartiertje.

Ben nog niet zo ver dus ik ben benieuwd :) hoeveel levels zijn er eigenlijk en hoelang is de duur van het spel?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Dit spel heeft bij mij 2 irritante bugs :|

1. Mijn muis "lagt" als de fps minder wordt, dat had Serious sam ook, maar daar was een optie voor in het menu dat je dat uit kon zetten.

2. Als ik lekker loop te raggen met mijn guns, dan begint m'n geluid een beetje te "ploppen" :|

Erg jammer, want de demo had dit bij mij helemaal niet zover ik me dat kan herinneren.

Als dit opgelost is dan is het een leuk zoethoudertje totdat Serious Sam 3/the third encounter uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

komt die dan?

trouwens, die trainer die te halen valt werkt goed hoor.

alle wapens krijg je al behoorlijk snel.
misison 3, level3 ofzo.
en net voor de eindbaas van mission 3 krijg je de laatste gun.

[ Voor 89% gewijzigd door TepelStreeltje op 17-06-2003 19:20 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
The Third Encounter komt zeker wel :) Maar dan als Serious Sam 2: The Third Encounter. Croteam gaat ervoor een nieuwe versie van hun engine maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Rival24 schreef op 17 June 2003 @ 18:51:
2. Als ik lekker loop te raggen met mijn guns, dan begint m'n geluid een beetje te "ploppen" :|
Oh ja, dit probleem heb ik ook. Inderdaad ook best irritant. Soms klinken de wapens normaal en dan ineens hoor je ze niet of het is net alsof je een kurkentrekker in je handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Weet iemand trouwens wat voor gamemodes er in multi mogelijk zijn?? ( Cooperative, fragmatch enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 14-09 20:49

Pyrus

Hardknock life

In MP zijn mogelijk:
• Coop - samen levels spelen
• DM - gewoon Death Match
• TH - Staat voor treasure hunt. 2 teams proberen alle treasure te verzamelen. Als je treasure opraapt loop je er mee rond en kan iedereen dit zien. Als je wordt afgeknald laat je het vallen en kan de ander er mee vandoor gaan

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook, even mijn ervaringen vertellen.

Het spel is dus niet erg groot. Het is maar één cd (wat tegenwoordig niet meer veel is) en neemt maar 700 mb op de schijf in. Het menu is niet geweldig, maar gewoon leuk. Beter als Vice City iig :P. Waar je je bij de tweede keer al aan ergert is dat rottige achtergrond muziekje, meer mensen die daar een hekel aan hebben?

Tijdens het spelen merkte ik dat je niet stapt maar recht over de grond schuift, zelf heb ik liever het andere. De graphics zijn redelijk goed, al vind ik ze niet veel beter dan die van Serious Sam. En nu we het toch over Serious Sam hebben, het lijkt er toch wel akelig veel op. Hier een paar dingen die ze over hebben genomen:

Je begint met een klein geweer, later vind je een shotgun met één loops. In SS ook zo.
Als je het aanwijzertje op een poppetje houd is hij groen, raak je hem ist oranje, is hij bijna dood word hij rood. In SS ook zo.
Je treed steeds nieuwe (grote) ruimtes binnen, waar monsters verschijnen. In SS ook zo.
Het heeft hetzelfde lichte snelle beeld van SS.

Maar toch vind ik het wel een mooi spel. Het vergt ook niet erg veel van je systeem. Met een p4 1900 mhz, 512 ddr, en slechts een geforce 2 ti heb ik het op 1280 x 1024 en high details. Ik heb een gemiddelde framerate van 50 FPS. Ook had ik geen problemen, het werkte allemaal in één keer goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga de game morgen ff in single player proberen, hij is iig powered voor ati _/-\o_ das wel mooi :P

het werd wel weer tijd voor zo'n hersenloze serious sam achtige shooter >:)

[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Breepee schreef op 17 June 2003 @ 19:47:
The Third Encounter komt zeker wel :) Maar dan als Serious Sam 2: The Third Encounter. Croteam gaat ervoor een nieuwe versie van hun engine maken.
The Third encounter??
Op het einde van SS:SE stond ''to be concluded'' --> The final encounter??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Vanitas schreef op 17 June 2003 @ 22:54:
[...]

The Third encounter??
Op het einde van SS:SE stond ''to be concluded'' --> The final encounter??
Hij heet iig The Third Encounter, want dat heb ik persoonlijk van iemand van Croteam gehoord. Of het de laatste is, weet ik niet. Zou kunnen, maar ik hoop iig van niet. Anders hoop ik op Will Rock 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Jeej heb nu het hele spel, alleen WAT EEN BUGS!!! :( Om er een paar te noemen:

-Pathfinding is echt belabberd. Poppetjes komen vast te zitten in de muur, of vliegen in ene de lucht in, of lopen dwars door bergen zand heen :P
-Je kan niet chatten in multiplayer
-Muis is nog steeds belabberd.
-Schaduws van je enemies kan je dwars door de muur zien. Dus als er iemand buiten achter een muur staat, dan zie je zijn schaduw.

Daar in tegen zijn er wel wat pluspunten:

-Betere achtergrond muziek ipv dat irritante egyptische geval :P
-Lekker veel wapens
-Cooperative is gewoon de man :P

Nou maar hopen dat ze de boel gaan patchen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 20-06-2003 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Notna schreef op 19 June 2003 @ 22:02:

Nou maar hopen dat ze de boel gaan patchen :P
heb je patch 1.1 dan al :P

Overigens is die pathfinding, juist het kenmerk van dit soort spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Aaaah :X.

Ik heb WR net even gespeeld en ik heb nu nog steeds zenuwaanvallen. Vooral met die muis die alle kanten opwijst behalve die kant waar je naartoe wilt kijken en er komen leuke monters van alle kanten op je af rennen krijg ik soms nogal last van mijn zenuwen :P.

Brrr, doe mij maar Postal2 ofzo B)

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

ShotGun schreef op 21 June 2003 @ 03:22:
Aaaah :X.

Ik heb WR net even gespeeld en ik heb nu nog steeds zenuwaanvallen. Vooral met die muis die alle kanten opwijst behalve die kant waar je naartoe wilt kijken en er komen leuke monters van alle kanten op je af rennen krijg ik soms nogal last van mijn zenuwen :P.

Brrr, doe mij maar Postal2 ofzo B)
Als je Patcht naar versie 1.1 dan is het muisprobleem iig weg. Het probleem dat je geluid "plopt" is helaas nog niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Ja hoor heb nu de patch gedll (ja ik was op vakantie, geen internet dus :+) De link is te vinden in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Rival24 schreef op 17 June 2003 @ 18:51:

Erg jammer, want de demo had dit bij mij helemaal niet zover ik me dat kan herinneren.
Had ik ook todat ik mijn XP-drivers van mijn SB 1024 vandaag (1-8) vernieuwde. Misschien de oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
Heb de demo gezien/gespeelt, lijkt erg veel op serious sam en dat spel vond ik al gauw saai worden. Coop is wel een coole optie though, en dat die maar $30 kost is ook wel weer een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Serious Sam leuker. Ik had erg veel bugs in de demo, en aangezien de game snel erna uitkwam .... en Ubisoft kennende, zullen ze er nog wel in zitten .... het was aardig, maar niet zo leuk als SS. Serious Sam had ook minder saaie omgevingen, coolere wapens, wapens zagen er ook best goed uit .... ik vond ze in de demo van WR er een beetje belabberd uitzien. Dit spel ging me meer vervelen dan SS overigens, na die demo had ik het gezien .... SS heb ik uitgespeeld .... vooral de Second Encounter vond ik erg goed .... zaten ook coolere guns in.

Die Update van XP drivers voor geluid heb ik ook laatst binnengehaald, Team Speak werkte alleen voor geen meter meer.
Pagina: 1