ik heb nu iets heel vaags. ik heb een control gemaakt die in z'n constructor een functie register( ) aanroept, waarin z'n wndclass wordt geregistreerd en vervolgens z'n handle wordt gecreerd, als volgt:
Alle waardes in de CreateWindow functie zijn goed gevuld. Alleen wordt this->hwnd gevuld met een de waarde NULL, dus er treedt een fout op in de CreateWindow functie. De GetLastError functie retourneert als foutwaarde 2:
Van MSDN
ik kan deze foutmelding in geen enkel verband brengen met de code. heeft iemand hier toevallig ervaring mee, komt het bekend voor?
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| this->hwnd = CreateWindow( "my_control", "", style_flags | WS_VISIBLE | WS_CHILD | WS_BORDER, this->x, this->y, this->width, this->height, parent_hwnd, NULL, hinst, my_control ); DWORD error = GetLastError( ); |
Alle waardes in de CreateWindow functie zijn goed gevuld. Alleen wordt this->hwnd gevuld met een de waarde NULL, dus er treedt een fout op in de CreateWindow functie. De GetLastError functie retourneert als foutwaarde 2:
Van MSDN
code:
1
2
3
| 2 = The system cannot find the file specified. ERROR_FILE_NOT_FOUND |
ik kan deze foutmelding in geen enkel verband brengen met de code. heeft iemand hier toevallig ervaring mee, komt het bekend voor?