Ik heb een netwerk liggen met daarin een P4 (XP prof), P2(win 98) , Linux router & een MP3 bak(p166,64mb ram,dos 6.22) onder dos.
Het lukt me al om op die dos bak te loggen op t netwerk. Alleen zit ik met t volgende probleem. Als ik files op die dos bak share, kan ik ze alleen via die P2 met win 98 benaderen. XP prof geeft aan dat je dr rechten niet hebt.
Ook moet ik iedere keer dan die dosbak reboot bij het laden van zn netwerkdrivers(autoexec) 3x op enter drukken voor loginname, password etc. Kan ie dat niet automatisch doen?
Maar als ik mp3tje van die win98 naar de dos-bak wil kopieeren, dan schiet dat totaal niet op. Het zijn realtek 100mbit kaartjes, en de NIXs geven ook 100mbit aan (ledjes)
Ik deed over een mp3tje van 13mb ong 5 min.
Dus mijn vragen zijn
* hoe log ik vanaf mijn XP prf pc op die DOS bak?
* hoe laat je die dos-bak automatisch inloggen?
* waarom worden die bestanden zo ongelovelijk traag gekopieerd?
Het lukt me al om op die dos bak te loggen op t netwerk. Alleen zit ik met t volgende probleem. Als ik files op die dos bak share, kan ik ze alleen via die P2 met win 98 benaderen. XP prof geeft aan dat je dr rechten niet hebt.
Ook moet ik iedere keer dan die dosbak reboot bij het laden van zn netwerkdrivers(autoexec) 3x op enter drukken voor loginname, password etc. Kan ie dat niet automatisch doen?
Maar als ik mp3tje van die win98 naar de dos-bak wil kopieeren, dan schiet dat totaal niet op. Het zijn realtek 100mbit kaartjes, en de NIXs geven ook 100mbit aan (ledjes)
Ik deed over een mp3tje van 13mb ong 5 min.
Dus mijn vragen zijn
* hoe log ik vanaf mijn XP prf pc op die DOS bak?
* hoe laat je die dos-bak automatisch inloggen?
* waarom worden die bestanden zo ongelovelijk traag gekopieerd?