Wij hebben al enige tijd een Hp Laserjet 5000 staan. Tijden is dit goed gegaan, tot er laatst iemand naar mij toe kwam met de melding dat hij niet goed pdf documenten wil afdrukken.. ineens begon iedereen te zeuren "ja, dat klopt .. wij hebben er ook last van", @#$#@ zeg het even eerder 
Bij documenten van meer dan 3 pagina's komen er na de 3e pagina alleen nog maar vierkantjes ipv letters.
volgens mij is dit een geheugen probleem, er zit nu namelijk slechts 4MB in. Nu heb ik even navraag gedaan en kwam de volgende prijzen tegen.
8MB : 58 euro
16MB : 109 euro
32MB : 205 euro
Een hoop geld als je het mij vraagt, maarjah.. ''t zal het wel kosten..
Mijn vraag is eigenlijk, wat is een goede hoeveelheid geheugen voor in een printer. Zou een uitbreiding van 8MB de klachten oplossen? of moet je daar echt 16MB of 32MB voor hebben.??
Bij documenten van meer dan 3 pagina's komen er na de 3e pagina alleen nog maar vierkantjes ipv letters.
volgens mij is dit een geheugen probleem, er zit nu namelijk slechts 4MB in. Nu heb ik even navraag gedaan en kwam de volgende prijzen tegen.
8MB : 58 euro
16MB : 109 euro
32MB : 205 euro
Een hoop geld als je het mij vraagt, maarjah.. ''t zal het wel kosten..
Mijn vraag is eigenlijk, wat is een goede hoeveelheid geheugen voor in een printer. Zou een uitbreiding van 8MB de klachten oplossen? of moet je daar echt 16MB of 32MB voor hebben.??