Is het mogelijk om ipv het e-mail adres te laten zien bij de mail om er een andere tekst te laten zien? Bv. blaat@huppeltrutje.com wordt weergegeven als huppeltrutje...
code:
1
| <a href="mailto:blaat@bla.nl">Klik hier om te mailen</a> |
Beetje basic hoor
[ Voor 13% gewijzigd door WhizzCat op 17-06-2003 10:43 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Is het mogelijk om een betere topicstart te maken?
Vast wel.
Maak jezelf wat duidelijker, hier kan ik geen chocotof van maken
Whizzcat: wat je blijft houden is dat er in de statusbar van je browser de target wordt laten zien, en ook in de source staat het adres nog. Totaal te omzeilen of "af te schermen" is het niet, deels wel; zoals je al aangeeft.
Vast wel.
Maak jezelf wat duidelijker, hier kan ik geen chocotof van maken
edit:
Whizzcat: wat je blijft houden is dat er in de statusbar van je browser de target wordt laten zien, en ook in de source staat het adres nog. Totaal te omzeilen of "af te schermen" is het niet, deels wel; zoals je al aangeeft.
[ Voor 49% gewijzigd door Willem op 17-06-2003 10:45 ]
<a href="mailto:blaat@huppeltrutje.com">huppeltrutje</a>
?
Beetje erg basic. Staat in zo'n beetje iedere HTML-voor-beginners-cursus.
?
Beetje erg basic. Staat in zo'n beetje iedere HTML-voor-beginners-cursus.
[ Voor 14% gewijzigd door Brent op 17-06-2003 10:45 . Reden: spuit elf ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Volgens mij niet, tenzij het adres in het adresboek van de verzender staatVerwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 10:44:
Ik bedoel nadat er op de mailto is gedrukt en het mail scherm komt...
edit: idd, willen169, dat dacht ik ook al, maar goed, ik kon er ook niet zoveel chocotof van maken en ik ben niet zo'n gokker
[ Voor 22% gewijzigd door WhizzCat op 17-06-2003 10:46 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Anders kan je ook met 1 of ander script een mailform maken, niemand die je mail adres dan ziet..
Dus, Mr.D-Day, dat als mijn mailclient is opgestart, er staat :
in plaats van
Bedoel je dat?
Zo ja, kun je alsnog de properties van "iemand" bekijken
code:
1
| To: spefnek |
in plaats van
code:
1
| To: spefnek@melp.nl |
Bedoel je dat?
Zo ja, kun je alsnog de properties van "iemand" bekijken
<a href="mailto:Naam <blaat@huppeltrutje.com>">huppeltrutje</a>
Verwijderd
Kan het niet gewoon zo:
<a href='mailto:"huppeltrutje" <huppeltrutje@hotmail.com>'>mail</a>
<a href='mailto:"huppeltrutje" <huppeltrutje@hotmail.com>'>mail</a>
Verwijderd
NeeVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 10:44:
Ik bedoel nadat er op de mailto is gedrukt en het mail scherm komt...
joa.. kunt met een div de link tekst natuurlijk wel onclick aanpassen.. zo van als er nog niet geclickt is dan print je "mail mij" en als er wel geklikt is "leuk dat je gemnaild hebt".. maar das wel erg sessie afhankelijk he
a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be
Mensen houdt het even binnen de perken alstublieft. De mailto methode is nu meerdere malen geopperd, dus gaarne met allen constructieve reacties komen...
't lijkt me niet handig dat we met z'n allen gaan gissen wat TS bedoelt. Een aantal mensen hebben goede tips gegeven.Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 10:50:
Hij bedoelt toch dat je de naam in outlook ziet, niet op de website zelf
Nou maar hopen dat de TS snel reageert
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1