ZIEK worrik ervan.

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 21:05
In het Processors en Overcloking forum wordt ongeveer 500x achter elkaar de vraag gesteld over het unlocken van de multiplier met potlood. iedere dag komen er zowat 10 topic bij met de vraag over hoe snel die Tbird of Duron wel niet gaat, en hoe je de multiplier moet unlocken. En ook wat er mis is als je de MP op 8 staat en hij geeft maar 500mhz aan. Dan moet je dus uitgummen en overnieuw beginnen. Nou, maar die vragen zijn dus al ZO vaak geweest. ik wil dus ff zeggen: GEBRUIK G#$**#$* die search functie! tik voor de gein eens %unlocken% in in de search. Je wordt doodgegooid met die list. Waarom gebruiken ze hem dan niet! :(

edit:

Oja, kijk je in de search:
AMD Proc. unlocken ???
AMD Duron unlocken
Unlocken Duron/Thunderbird.....
Unlocken van de T-bird

Krijg je gewoon 4x achter elkaar PRECIES dezelfde vragen... GoT heeft toch niet voor niets een search functie! gebruik hem dan!

Verwijderd

/me wordt er ook niet lekker van

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach er zijn er wel meer hoor.

-"Welk mobo voor een duron?"
-"Hoe krijg ik zo'n plaatje naast mijn naam?"

Nou ja.. ik kan er zo nog wel 10 neerzetten maar daar heb ik geen zin in...

• benchMarc
Idd, die dingen bedoel ik. Zulke topic zouden gewoon moeten worden beantwoord met: SEARCH. en dan een slotje.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10

Wimo.

Shake and Bake!

Nee dat hoeft natuurlijk niet.. ik vind het ook niet leuk maar je moet wel bedenken dat dit een newbie forum is.. en helaas komen al die newbies met dezelfde problemen keer op keer |:( Ikzelf kom hier ook steeds minder vanwege dit soort dingen.. hardocp heeft ook een leuk forum 8-)

Verwijderd

Een P,M&OC FAQ zou kunnen helpen, maar dan moet er ook een duidelijke link komen.

• benchMarc
Al zou GoT een newbie forum zijn dan is het nog niet nodig dat je de search niet gebruikt. Als GoT nou eens bij aanmelding van de member de FAQ meteen laat zien? of is dat al? :? Maar iedereen ziet die search knop wel zitten dus dat is het ook niet.

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:10
ze zijn gewoon te lui om search te gebruiken en denken dat iedereen wel ff voor de tigste keer nogmaals zal antwoorden.
of ze moeten wel heel erg naief zijn, en denken dat ze de eerste zijn die met die vraag komt

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36

Exterazzo

Qeasy

Op zondag 26 november 2000 18:56 schreef AcidBurn het volgende:
of ze moeten wel heel erg naief zijn, en denken dat ze de eerste zijn die met die vraag komt
LOL :D

Audentia

• benchMarc
Het zou verboden moeten worden :P

• Hans
  • Niet online
Goh, misschien komt het omdat de search engine zo enorrrm hard zuigt?

Verwijderd

Hm, het niveau daalt ook met de dag, iemand heeft nu de vraag, "met welke draadje die ze hdd moet aansluiten, en of dat hoort dat er bij zijn hdd geen draadjes zaten". Ik zat gelijk met me haar overeind, "draadjes", dat zeg je toch niet. Probeer het dan op ze minst nog een beetje met vaktermen aan te duiden maar niet met draadjes.

Er zit nou eenmaal op GoT een klein groepje die er echt veel verstand van hebben. En die worden af en toe erg moei, van al dat enorme gezwats van sommige newbie figuren, ik lees er gewoon overheen, en reageer daar niet eens meer op. Maar een beetje goede moderator in harde waren zou wel prettig zijn. Die dit gelijk afstraft als het echt te erg is.

• benchMarc
Ik zit hier iets meer dan een jaar... sinds 08 october 1999 om psies te zijn, ik post nooit veel maar ik volg GoT wel altijd. Het aantal GoT members is HARD gestegen vanaf die tijd tot nu en dat zal ook alleen nog maar harder gaan denk ik. Maarja, meer mensen meer newbies.
Btw. hier nog zo'n drol: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/77423/1

• IceStorm

IceStorm

Ik heb NIKS tegen newbies. Ik ben normaal gesproken iemand die newbies helpt. En ik wil mensen ook echt dingen uitleggen die al 20 keer behandeld zijn maar ik wordt er ziek van als er gewoon 2 topics ONDER een topic (hmm vage zin :)) PRECIES hetzelfde gevraagd wordt... dan houdt het een beetje op voor mij.
Dit is ook niet de eerste keer dat 'dit' besproken wordt maar de laatste tijd is het echt erg....

* IceStorm zal wel een goede newbie zijn geweest want in mijn herinnering stelde ik zelden vragen die met RTFF werden beantowoord :)

• benchMarc
ik heb ook helemaal nix tegen newbies... ik weet nog wel 1 jaar terug. toen ik in de #tweakers.net chatbox zat op IRC. ik wist niet eens hoe mIRC werkte enzo :) wat een operator was en van die dingen :P
Maar ze hadden mij wel geholpen... iedereen is zelf ook newbie geweest en dat moet hij/zij niet vergeten. Maar die newbies van tegenwoordig toch, nounou ;) ;) Maar ze moeten de zoek wel gebruiken ja

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

benchMarc slaat de spijker op z'n kop.

Ik heb ook niks tegen newbies (welkom jongens, join the club!:)), ik heb wel wat tegen newbies die het allemaal op een presenteerblaadje willen krijgen, en geen ruk moeite doen om ff verder te zoeken.
Daar word ik soms zoooo moe van...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Ik word er ook gek van, heb ook niet zo heel veel tijd om alles in de gaten te houden. (Sorry, het is gewoon een topdrukte voor mij nu...)

Mensen blijven wijzen op de faq en op de search, dat is bijna het enige dat je kunt doen.

Bericht hierboven

• IceStorm

IceStorm

Er zijn ook wel goeie newbies hoor ;)... Ik bedoel als je iets niet weet, ok... Maar vraag het dan gewoon netjes.

Dus niet "HEEE HOE KRIJG IK ZO'N PLAATJE!!!"
maar gewoon "Wie kan mij helpen met mijn usericon?" ;)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 27 november 2000 14:52 schreef IceStorm het volgende:
Er zijn ook wel goeie newbies hoor ;)... Ik bedoel als je iets niet weet, ok... Maar vraag het dan gewoon netjes.

Dus niet "HEEE HOE KRIJG IK ZO'N PLAATJE!!!"
maar gewoon "Wie kan mij helpen met mijn usericon?" ;)
Nee, dat zeg je verkeerd...
Ik ben veeeeeeel te lui om de FAQ te lezen of ik heb gewoon geen zin om die search engine te gebruiken omdat er IMHO toch geen hits uitkomen duzz wie kan me vertellen hoe ik zon plaatje naast mn naam krijg?
En dan zonder kommaz etc... ;)

<font size =1>Zie wel dat de topic naam langer moet </font> ;)

• IceStorm

IceStorm

Saviour, LOL :D;)

Nee, ik bedoel gewoon te zeggen dat ik een newbie zolang ie het maar netjes vraagt... ;)

Verwijderd

Goh, misschien komt het omdat de search engine zo enorrrm hard zuigt?
Precies...had ik hier al eens aangehaald, maar men vond dat ik mijn mond moest houden, want het verplichte gebruik van die %'s vond men errug handig......

dan niet!!

Verwijderd

Ik word de laatste tijd wel een beetje moe van de eindeloos doorzeurende, "hoe hard gaat jouw duron topics" Heel fijn voor je als jeje duron 600 op 1000 krijgt. Maar daarmee komen er weer andere mensen die verwachten dat er op elke duron 400mhz marge zit, dus goh waarom loopt mijn Duron 800 niet op 1200. Duh nog al logisch, het houd een keertje op he, niet elke core is hetzelfde, je zit bijna op het maximale van wat het ontwerp aan kan, blablabla. Als je dat dus zegt, willen ze het nog niet geloven en vinden ze je dus een lul, ofzo.

Echt kinders die relatief makkelijk te oc-en en goedkope proc hebben gekocht en met weinig inspanning een aardig oc resustaat behalen., maar voorderest er weinig vanaf weten. Nou scheer ik misschien wel iedereen over een kam, dat is ook niet de bedoeling, maar dit irriteert me de laatste tijd een beetje. Ik heb ook een Duron 600, toen ze net uitwaren en die loopt ook op 1000, en dit is de eerste post waar ik het er over heb. Zal jullie boeien hoe ik daar ben gekomen.

• benchMarc
Ook ff om wat newbies met de search te helpen >:) Ekele succesvolle woorden:
%wat%
%hoe%
%moet%
%unlock%
%wanneer%
%waar%
%kan%
%?% >:)

edit:

ff woordje bij ge-add :P

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 07:14 schreef benchMarc het volgende:
Ook ff om wat newbies met de search te helpen >:) Ekele succesvolle woorden:
%wat%
%hoe%
%moet%
%unlock%
%wanneer%
%waar%
%kan%
%?% >:)
Whahahahaha LOL die is leuk :D

Verwijderd

Tja, als je het met %?% niet kan vinden...
;)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgenz mij zuigt de search niet zo erg meer, of zie ik dat verkeerd? Als je gewoon de % gebruikt... :)

Verwijderd

L:+L

/me heeft geen Duron of een T-Bird :)

Dit = net zoiets als de "Help" functie van een Proggie, niemand schijnt ze te gebruiken; terwijl alle antwoorden erin staan.
Pagina: 1