[XP]Xp reboot alleen nog en install hangt op ISA Files Laden

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hey Folks,

op dit moment zit ik op mijn amd XP 2200+ met 512 meg geheugen en een geforce 4ti kaartje met het volgende probleem. Elke keer als ik um aanzet dan komt die met het zogenaamde safe modus vraagje, en welke optie ik ook kies, mijn sys reboot. Dus dacht ik: hop ff xp cd erin, kijken wat er mis is, maar die blijft hangen met het inladen van de ISA PnP files inladen *geloof dat dit zo heet?* dus een herinstall heeft ook geen zin.

Video kaart is er al uitgeweest en vervangen door een ander, andere hdd werkt wel maar dan alleen als er een OS opstaat. XP vanaf de cd installen op een andere hdd werkt weer niet. Iemand an idea?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Boot je wel van cd-rom wanneer hij vastloopt? Dus wanneer je op zoek bent naar de 'R" van repair? Btw een herinstall is waarschijnlijk niet nodig wanneer je de repairoptie gebruikt. Kun je ook vertellen wat je , voordat je pc raar ging doen, gedaan hebt?. Wat geinstalled of ge-deleted. Dan kunnen we daar misschien wat mee. We zijn niet helderziend dus ff wat meer info about the problem please 8)

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dat is nou juist het rare, ik kwam van mijn werk terug, sochends deed de bak het gewoon, had een paar mozilla schermpjes openstaan, en toen ik dus savonds terug kwam van mijn werk was het piep-----safe modus ------------ reboot ------------- piep and so on.... dus al met al dus niks raars gedaan *helaas* En ja, ik boot vanaf de cdrom als die vastloopt, en kan dus niet repairen.... :(

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer