Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Boot je wel van cd-rom wanneer hij vastloopt? Dus wanneer je op zoek bent naar de 'R" van repair? Btw een herinstall is waarschijnlijk niet nodig wanneer je de repairoptie gebruikt. Kun je ook vertellen wat je , voordat je pc raar ging doen, gedaan hebt?. Wat geinstalled of ge-deleted. Dan kunnen we daar misschien wat mee. We zijn niet helderziend dus ff wat meer info about the problem please
❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ
dat is nou juist het rare, ik kwam van mijn werk terug, sochends deed de bak het gewoon, had een paar mozilla schermpjes openstaan, en toen ik dus savonds terug kwam van mijn werk was het piep-----safe modus ------------ reboot ------------- piep and so on.... dus al met al dus niks raars gedaan *helaas* En ja, ik boot vanaf de cdrom als die vastloopt, en kan dus niet repairen....
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer