Toon posts:

Prestaties Socket-A Coolers

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar n goede koeler voor het overclocken van mijn CPU maar niet te veel geluid. Ik zoek dus n tussen weg en ik weet dat er een hoop reviews zijn van CPU koelers maar het leek mij ontzettend handig als er mensen zijn die hier hun ervaringen met CPU koelers neer zetten :*).

Als er Cooler Roudups zijn dan is de test setup nooit de setup die jij heb 8)7 maar als iedereen zijn ervaringen hier erbij zet dan is het ook n stuk makelijker te vergelijken.

Als iedereen hier nou gwoon zijn ervaringen neerzet van zijn Mobo, Proc, Koeler, zijn overclock, tempraturen en zijn ervaring met geluid er bijz plaatst dan is het makkelijk vooriedereen die een nieuwe pc wil makkelijker zijn pc samen te stellen :*) .

Mijn Setup:

Mobo ; MSI KT4 Ultra
Proc ; AMD 1800+ (11.5 x 133= 1530 Standaard)
Koeler ; Spire Wisperock III (tijdelijk)

Vrijstil koelt redelijk temp 57 c |:( .

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Mobo: Asus A7V333
Proc: 1700+@2016 Mhz (168x12)@1.725 Vcore
Koeler: Blok van TTVolcano7 met fanadapter 80-120 mm 120 mm Enermax

Vrij stil en 44 graden stressed (38 idle)

System Specs

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Ik heb een 1700xp met een spire Whisperrock, overgeklokt op 1885 Mhz(1,65 volt i.p.v. 1,55 volt).
Deze wordt stressed 50,50 graden
Ik heb ook een tt volcano 7+, die koelt 5 graden beter, maar dat ding is gewoon een stofzuiger, valt niet mee te werken.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Als je die vraag misschien eerst hier Die-Hard Overclocking & Cooling stelt, en vervolgens ook nog eens eerst de Help & FAQ bekijkt - het enige waar je setup toch mee te maken heeft is een XP1800+? Verder moet iedereen die z'n PC samenstelt allereerst even de Search gebruiken om te kijken of er wat tussenstaat :).

Zelf :

Mobo : Epox 8KHA+
Proc : 1800 XP+ @ standaard
Koeler : Arctic Supersilent 2500, wordt binnenkort eens vervangen door een Zalmannetje.

En in plaats van overclocken - waarom koop je er geen nieuwe? De 2400's zijn toch niet -zo- duur meer? :)

teveel zooi, te weinig tijd

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie dus de FAQ van het juiste subforum :)

Dit topic is gesloten.