Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Ghost image gemaakt van mijn harde schijf (Ghost 2003) aangezien de schijf af en toe niet herkend word door Windows. Nu heb ik de schijf verwijderd en mijn 2e schijf als master gemaakt. Via een bootflop heb ik de Ghost image teruggezet. Dat ging perfect totdat het systeem opnieuw op ging starten. Op het moment dat Windows inlogscherm zou moeten verschijnen blijft de pc vasthangen en loopt niet verder. Heb al drie keer een nieuw ghost gemaakt maar ik blijf hetzelfde probleem krijgen.
Even wat informatie: Pentium III 1000 mhz met 512 mb intern en verder niets bijzonders. De harde schijven echter zijn niet van hetzelfde formaat. De "oude" harde schijf is 15 gb groot en de 2e harde schijf is 30 gb groot verdeeld in 2 partities van 15 GB.
Ik hoop dat iemand me kan helpen voordat ik alles opnieuw ga installeren.
Alvast bedankt,
John
Even wat informatie: Pentium III 1000 mhz met 512 mb intern en verder niets bijzonders. De harde schijven echter zijn niet van hetzelfde formaat. De "oude" harde schijf is 15 gb groot en de 2e harde schijf is 30 gb groot verdeeld in 2 partities van 15 GB.
Ik hoop dat iemand me kan helpen voordat ik alles opnieuw ga installeren.
Alvast bedankt,
John