Toon posts:

vraagje over autocad2002

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb autocad 2002 geinstalled... alles leuk en wel.. ik heb de "full" install gedaan... maar zodra ik nu autocad wil starten zegt ie "Sorry, this pre-release product has expired." en dan kan ik alleen nog maar op "ok" drukken... weten jullie misschien een oplossing.. ik weet echt niet wat ik ermee aan moet....

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 06:23

keur0000

-------- N O N E --------

Denk dat m eerst weer verwijderen moet en daarna opnieuw doen want heb het vermoeden dat er iets fout is gegaan met installeren.

"Sorry, this pre-release product has expired." ??? is dit wel een volledige versie?? je melding geeft aan dat het n Beta?? versie is

[ Voor 35% gewijzigd door keur0000 op 17-06-2003 08:35 ]

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43
ehm laat me raden.. zeker geen officiele versie :D klinkt meer als een beta versie. bij de officiele versie zou je er geen last van moeten hebben.

KnowYourBeans

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Had je al eens eerder autocad op je systeem geinstalleerd? Het is vaak zo wanneer je een trial op je systeem hebt gehad die expired is je niet wederom het software pakket op je systeem kan installeren.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:13
Indien je de officiele versie van AutoCAD hebt (met licentie enzo):

- Oude versie(s) de-installeren
- met regedit onder HKEY_LOCAL_MACHINE de autodesk-spullen weggooien (let even op: mocht je nog meer autodesk-producten hebben, gooi de registersleutels daarvan dan niet weg!)
- Software opnieuw installeren
- De gegenereerde code opsturen naar autodesk, zodat je de activatiesleutel voor dat systeem krijgt (via internet heeft de voorkeur, dan gaat alles nl. automatisch).

Opgelet: AutoDesk genereerd de in te sturen code aan de hand van je hardware. Verander je bepaalde onderdelen van je PC, dan kan het dus zijn dat je activatiesleutel niet meer werkt en zul je een nieuwe moeten aanvragen bij Autodesk.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik denk dat de versie dan niet goed is ofzow :S .. raar nouja goed bedankt ;P :)

Verwijderd

de tijd van je computer trug zetten

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 09:15:
hmm ik denk dat de versie dan niet goed is ofzow :S .. raar nouja goed bedankt ;P :)
Even mailen met de maker... ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.