hallo mensen ik heb laatsts een webcam gekocht. nou wou ik die op internet krijgen maar dan doet hij nix. Omdat hij niet recht streeks verbindeing maakt met internet. Maar via het netwerk. De pc die wel recht streeks een verbinding heeft draaid onder win98 weten jullie hoe ik dit kan oplossen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Je zou hier eens kunnen kijken, staat en progje wat per interval een geupdate plaatje van je webcam kan uploaden, lekker simpel en efficient...
Met deze topicstart kunnen we niks. Ik snap niet eens hoe dit in NOS thuishoort (Ik neem aan dat je een router met een NOS erop heb, maar dat vermeldt je niet eens!).
Neem alsjeblieft NOS policy - updated 01/04/03 eens grondig door. Je startpost is een vaag verhaal waar weinig aan vast te knopen valt, je topictitel is zacht gezegd suboptimaal, je geeft nauwelijks informatie en ik kan uit je post niet opmaken dat je al wat zelf geprobeerd hebt.
Neem alsjeblieft NOS policy - updated 01/04/03 eens grondig door. Je startpost is een vaag verhaal waar weinig aan vast te knopen valt, je topictitel is zacht gezegd suboptimaal, je geeft nauwelijks informatie en ik kan uit je post niet opmaken dat je al wat zelf geprobeerd hebt.
Probeer je vraag eens duidelijk te formuleren?
Kijk eens in welk forum je zit? Plaats het vervolgens in het goede forum en wie weet krijg je dan wel een antwoord, maar van deze topicstart kan ik geen soep maken, noch gehakt, noch enig ander iets dat verteerbaar en verwerkbaar is waardoor er een oplossing uit kan rollen.
Kijk eens in welk forum je zit? Plaats het vervolgens in het goede forum en wie weet krijg je dan wel een antwoord, maar van deze topicstart kan ik geen soep maken, noch gehakt, noch enig ander iets dat verteerbaar en verwerkbaar is waardoor er een oplossing uit kan rollen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()