Windows Update van je HDD vissen

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Ik las een hele poos terug over personen die ervan baalde steeds de Windows Update te moeten runnen na een re-install van hun systeem. Dit omdat ze 56K6 gebruikte; en dat uiteraard elke keer een hele hoop tijd en telefoontikken koste. Ik weet niet of dit probleem zich nu nog steeds bij sommige voordoet, maar ik kwam vandaag toevallig op me Pc tegen waar de Windows Update bestanden worden opgeslagen als je ze geïnstalleerd heb. Ik gebruik Windows XP Pro:

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5

Daarin staan bij mij 4 mappen waarin zich die updates (beginnend met de letter 'Q') bevinden. Dus sorteren op naam: en je vind ze meteen. Een Windows Update'-bestand ziet er meestal zo uit: "Q323322'' (zoiets dergelijks dan). Let wel op; als je regelmatig schijfopruiming uitvoert, dan kan het best voorkomen dat je daardoor je Temporary Internet Files (incl. de updates) delete!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Leuk detail: Die kan je zo los per stuk van de website van Microsoft downloaden .... :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
dreeke schreef op 17 juni 2003 @ 00:39:
Leuk detail: Die kan je zo los per stuk van de website van Microsoft downloaden .... :)
Oh, zou best kunnen. Ik kon me alleen nog herinneren dat sommige huiverig waren naar een oplossing. Neem aan dat ze dan al die Windows site hadden gecheckt voor manueel downloaden.

Maar kwam ze dus per toeval tegen zoals ik al zei; dus ik d8 post het maar ff. :Y) Maar goed; voor de mensen die het omslachtig willen doen kunnen het nog altijd uit je Temp files halen zoals ik beschrijf. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 17-06-2003 00:44 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

In de trand van wat dreeke zegt: misschien is het beter als je de Corporate Download-site van Microsoft erbij pakt, de bestanden eenmalig download en op CD zet. Hoef je niet eens te zoeken in je tijdelijke internetbestanden.

Windows 98 Corporate Download
Windows XP Download Center (klik op 'next 45' voor langere lijst :P )

[ Voor 17% gewijzigd door DUX op 17-06-2003 00:47 . Reden: betere xp link ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende