[9800 Pro] diagonale lijntjes bij tv-out.

Pagina: 1
Acties:

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 13:18

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
De 9800 pro is van Sapphire.
Bij tv-out staat het beeld standaard op ntsc en dan heeft het beeld een soort van piepkleine stilstaande vage vierkantjes.

Dat is geen probleem want ik zet hem lekker op Pal. Bij het overschakelen van ntsc naar pal flikkert het beeld even (dat is goed) en dan staat hij op pal, superscherp.

Het probleem is dat 1 seconde daarna er diagonale lopende lijntjes in beeld komen. Een soort van storing, of wellicht een niet perfect werkend filter?

Ik draai XP en hij doet het met catalyst 3.2 en 3.4.

Ik weet dus niet wat het is of wat ik er aan kan doen. Hij geeft dus heeeel effies een superscherp lijn-loos beeld, dus het KAN wel...

Iemand?

Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Heb je ook de nieuwe control panel?

En heb je eventueel een keer met een andere tv-out die TV gebruikt? Want het kan namelijk ook aan je TV liggen ipv aan je 9800.

Dus doe daar even wat researsch in :) Dat scheelt ons heel wat werk met het proberen oplossen van jouw probleem :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Pubbert op 17-06-2003 08:55 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 13:18

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Ja, ik gebruik ook het nieuwe control panel.
En bij mijn oude connect3D 9500 had ik geen lijntjes.

100% dezelfde setup, alleen andere kaart...

Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Misschien moet je even kijken of je niet toevallig spanning uit verschillende stopcontacten haalt, zodat deze storing ontstaat. Het kan zijn dat deze kaart daar gevoeliger voor is. (Ik heb het omgekeerde gemerkt met het krijgen van diagonaal lopende lijntjes als de televisie op de PC is aangesloten, toen ik ze uit het zelfde stopcontact stroom gegeven had was het effect weg)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Tijgert: Heb je de mogelijkheid om de kaart in een andere PC te proberen?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Gepperd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08 14:51

Gepperd

Burp!

Coax kabel uit de televisie gehaald?
Pagina: 1