[V66]Opladen niet mogelijk???

Pagina: 1
Acties:

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:57
Ik heb een motorola V66. Op zich een fijn toestelletje maar laatst (ongeveer 2,5 maand geleden) ging ie een beetje raar doen. Het beeld scherm was onleesbaar door erg veel stof en de luidspreker begon kapot te gaan. Maar niks aan de hand, laten maken en heb hem al een hele week terug (jaja, repareren gaat erg snel bij phonehouse :( ).

Het klepje was geheel vervangen volgens verkoper en pakbon, en dit klopt idd. Mooi gedaan, ik tevreden. Helaas was ik mijn batterij even kwijt en deed ik donderdag pas mijn telefoon aan toen ik de batterij weer gevonden had. Het bleek dat ook mijn software ge-update was. Ook mooi zou je zeggen.

Maar het opladen ging niet. Als ik de lader erin steek komt er te staan: Opladen niet mogelijk. Das dus niet zo mooi. De eerste keer (afgelopen weekend geloof ik) ging het op een gegeven moment wel goed, na een paar keer prutsen. Nu dus niet meer.

Er wordt wel gezien dat de lader erin wordt gestoken, maar vervolgens wordt er niet geladen. Toch krijg ik (heel even, paar uurtjes maar) dat er wat meer capaciteit in mijn batterij zit, alleen duurt dat verrekte lang.

Heeft iemand dit weleens eerder gehad of weet iemand hoe ik dit weg kan halen?

Zelf denk ik dat het aan de software update ligt, maar zeker weten doe ik het niet. ik heb versieSAP4_G_01.06.20R, mij zegt het niks iig

• Redshark
Is er niemand die hier iets vanaf weet of stel ik gewoon een rare vraag?? ;)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

....die battery...zat die er al in toen je hem kocht?

...is het zo'n batterij die lui kan worden. Ja know...Cadmium kan lui worden!

There is no place like ::1

• Redshark
nee, die batterij is een lithium ion batterij en was gewoon goed toen mijn tel naar reparatie ging, heb al die tijd de batterij ook thuis gehouden en mankeerd verder niks mee. Daar zal het niet aan moeten liggen.

Gister deed ie het ineens wel weer even en kon ik dus even snel laden gelukkig

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:27
klinkt als defect aan de lader of printplaat/connector want als het een software fout zou zijn zou die het of wel of niet doen
misschien als je de lader in een speciale stand houd dat die het dan doet

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Redshark
ja dat heb ik ook gedacht,

het rare is dus dat de software de lader wel ziet, anders krijg ik immers geen melding van "Opladen niet mogelijk", maar vervolgens dus niet gaat opladen.

morgen maar eens naar kiken bij daglicht of ik hem aan de praat kan krijgen....

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 17:37
nog gelukt ? ken iemand met zelfde probleem
Pagina: 1