Toon posts:

Gigabyte GA-8IK1100 vs GA-8KNXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben zo even een moederbord aan het zoeken. En ik kwam uit op de "GA-8KNXP"
Nu bekijk ik de GA-8IK1100, en dat lijkt de GA-8KNXP zonder:

DPS2
ATA 133 Raid
-2 s-ata sloten
een andere raid, en s-ata chip.

Maar verder is hij het zelfde

enige wat bij de GA-8IK1100 op de gigabyte niet staat is 6dual dc ddr
terwijl vhij wel gewoon 6 ddr sloten heeft. dus waarschijnlijk heeft hij het wel.

Nu vraag ik me af, aangezien de GA-8KNXP momenteel het beste en snelste moederbord is ook voor OC of de GA-8IK1100 ook daar onder valt?

Want het prijs verschil tussen die 2 is bijna 100 euro bij ons.
En aangezien ik op google niks er over kon vinden en alles wat ik op "GA-8IK1100 " zoek komt bij "GA-8KNXP" uit.

Dus iemand die enige ervaring heeft met deze 2?
of wat nu werkelijk de verschillen zijn tussen deze 2 qua snelheid

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ervaringen:
[search=8ik1100]
[search=8knxp]

Het verschil zit 'em inderdaad louter in de features :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Verrek Asmoohtjuh :D Je wist toch zeker dat het de GA-8KNXP zou worden? ;) Maar voor reviews etc. kan je ook neoseeker.com gebruiken. neoseeker result ga-8knxp. De ga-8ik1100 is nog redelijk onbekend, omdat die volgens mij best nieuw is. De 1100 heeft btw ook geen GigaRAID en geen dual power system 2. Maar of dat die 100 euro extra waard is ;). Check maar: link

[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 17-06-2003 08:17 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 17 June 2003 @ 08:16:
Verrek Asmoohtjuh :D Je wist toch zeker dat het de GA-8KNXP zou worden? ;) Maar voor reviews etc. kan je ook neoseeker.com gebruiken. neoseeker result ga-8knxp. De ga-8ik1100 is nog redelijk onbekend, omdat die volgens mij best nieuw is. De 1100 heeft btw ook geen GigaRAID en geen dual power system 2. Maar of dat die 100 euro extra waard is ;). Check maar: link
ik vind ze alle 2 zo goed, maar om dingen op je moederbord te hebben die je toch niet gaat gebruiken is ook wel een beetje onzinnig, aangezien die 2 toch zowat het zelfde zijn