Ik heb een Maxtor hd geformatteerd in mijn eigen pc (zie sigs) en daarbij ook W2K erop gezet + de laatste patches. Daarna wilde ik deze hd in een ouwe pc (cel 433, 64Mb) zetten. Deze pc herkent de hd correct als master, maar nadat je het zwarte schermpie met witte "laadbalk" ziet start W2K niet op maar krijg ik een lichtzwart scherm met linksbovenin een knipperende cursor. En that's it...Ook bij opstarten in 1 van de veilige modi krijg ik hetzelfde te zien.
Als ik probeer met de cd-rom te booten krijg ik de melding dat ntldr ontbreekt; echter, de cd-rom is absoluut bootable aangezien die ook in mijn eigen pc werkt...
Ik ga ervan uit dat mijn kabels verder goed zitten; als ik ze nl. omdraai worden de cd-rom speler en/of de hd niet herkend. Ik heb beide ingesteld als "normal" in de bios; bij een andere instelling voor de hd start deze ook niet verder op dan al beschreven. Wat kan het zijn...?
Als ik probeer met de cd-rom te booten krijg ik de melding dat ntldr ontbreekt; echter, de cd-rom is absoluut bootable aangezien die ook in mijn eigen pc werkt...
Ik ga ervan uit dat mijn kabels verder goed zitten; als ik ze nl. omdraai worden de cd-rom speler en/of de hd niet herkend. Ik heb beide ingesteld als "normal" in de bios; bij een andere instelling voor de hd start deze ook niet verder op dan al beschreven. Wat kan het zijn...?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 23:32 . Reden: ik hoop dat deze post in t juiste forum staat, het is misschien een randgevalletje... ]