[CS] Buy-script progje

Pagina: 1
Acties:

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 22:06
Goeieavond Tweakers,

ik ben al een tijdje een fanatiek CS-speler en laatst had ik een heel handig programmatje gedownload. Een programmatje waar je zelf je buy-scripts, radio-scripts en eigenlijk alle soorten scripts ineen zelf kon samenstellen. Dus ik kon onder een knop binden wat ik wilde, ik hoefde alleen maar wapens uit een drop-down lijstje te selecteren en ik kon erbij zetten hoevee ammo packs ik erbij kon kopen, welk pistool, wat voor equipment, en zo kon je zelf buy-binds samenstellen. Ook voor de radio ging dit zo en kon je makkelijk en snel binds maken. Het is echt een _/-\o_ programma!!!

Nu heb ik dus mijn PC dus geformatteerd, en je voelt hem al aankomen, nu kan ik dat progje nergens meer vinden. Nu heb ik een uurtje gegoogled, maar kan het nergens meer vinden. Toen ben ik hier de search gaan doorwerken, maar daar heb ik niets over soortgelijk progje kunnen vinden (nu moet ik eerlijk zeggen dat ik geen zin had om van 20 topics ALLE posts door te spitten naar links ofzo ;) ).

Bij deze dus de vraag aan jullie (omdat redelijk wat tweakers ook prof CS'ers zijn :) ) of jullie een soortgelijk progje hebben, of misschien wel hetzelfde progje hebben dat ik zoek. Graag links naar de downsite of screens van het progje als je de site niet kan vinden.

Ik hoop dat ik dan snel weer aan de slag kan met CS :Y)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 22:29

Verwijderd

http://www.nextwish.org/mods.php?page=script/cstrike

Kweet niet op het up to date is maar dat gebruikte ik altijd toen ik nog cs speelde.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik weet precies welke je bedoelt :)

Staat nog wel ergens op mijn HDD, ff zoeken en uploaden :)

//edit

http://home.hccnet.nl/n.ve/csscriptwriter.rar

ulstu :)

[ Voor 28% gewijzigd door NvE op 16-06-2003 23:46 ]

Ja doe maar.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 22:06
NvE schreef op 16 June 2003 @ 23:36:
Ik weet precies welke je bedoelt :)

Staat nog wel ergens op mijn HDD, ff zoeken en uploaden :)

//edit

http://home.hccnet.nl/n.ve/csscriptwriter.rar

ulstu :)
OMG NVE, dat is PRECIES het progje waar ik het over had. Thnx man, die was ik echt kwijt. Ik ben je eeuwig dankbaar _/-\o_ Deze komt in een heilige map op mijn PC te staan, en ook de URL naar dit topic ;)

Allen hartelijk bedankt voor jullie replies!!!

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 23:34:
http://www.nextwish.org/mods.php?page=script/cstrike

Kweet niet op het up to date is maar dat gebruikte ik altijd toen ik nog cs speelde.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ik heb net na 1.5 jaar -niet-spelen van CS het weer eens geïnstalleert en zocht al een 3 kwartier naar deze site

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
:>

Imperfectionist.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 09:15
Ik snap niet zo waar je dit voor nodig hebt, je kunt het toch ook gewoon met de hand kopen?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 15:34
buzz schreef op 24 June 2003 @ 21:35:
Ik snap niet zo waar je dit voor nodig hebt, je kunt het toch ook gewoon met de hand kopen?
LOL, in bepaalde levels zoals fy_iceworld is het handig als je ff snel iets moet kopen. Dit geldt trouwens ook in andere levels waar de roundstarttimer op 0 seconden staat.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• buzz
TRON schreef op 24 June 2003 @ 21:59:
[...]
LOL, in bepaalde levels zoals fy_iceworld is het handig als je ff snel iets moet kopen. Dit geldt trouwens ook in andere levels waar de roundstarttimer op 0 seconden staat.
LOL ik hoef op iceworld nooit wat te kopen, en wie speelt er nou ergens waar de roundstarttimer op 0 staat ? daarbij heb ik ook nog eens nooit een match gespeeld waarbij die op 0 staat, meestal op 6 of op 10, dus tijd zat.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
buzz schreef op 24 June 2003 @ 22:44:
[...]

LOL ik hoef op iceworld nooit wat te kopen, en wie speelt er nou ergens waar de roundstarttimer op 0 staat ? daarbij heb ik ook nog eens nooit een match gespeeld waarbij die op 0 staat, meestal op 6 of op 10, dus tijd zat.
beetje kortzichtig. ik speel altijd met mp_freezetime op 0, en 't bevalt me prima

verder is dit niet alleen voor buyscripts, maar ook voor radioscripts etc.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• buzz
BasieP schreef op 24 June 2003 @ 22:47:
[...]

beetje kortzichtig. ik speel altijd met mp_freezetime op 0, en 't bevalt me prima

verder is dit niet alleen voor buyscripts, maar ook voor radioscripts etc.
LOL kortzichtig? ik CS rond de 18 uur per week, denk dat ik wel weet waar ik het over heb denk je niet?

** daarbij vind ik dat je het spel niet makkelijker moet maken, oefen gewoon dan kun je het vanzelf en wordt je op eigen kracht beter.

[ Voor 17% gewijzigd door buzz op 25-06-2003 12:57 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
buzz schreef op 25 June 2003 @ 12:57:
[...]

LOL kortzichtig? ik CS rond de 18 uur per week, denk dat ik wel weet waar ik het over heb denk je niet?

** daarbij vind ik dat je het spel niet makkelijker moet maken, oefen gewoon dan kun je het vanzelf en wordt je op eigen kracht beter.
zeg jij bent natuurlijk wel 100x beter dan wij allemaal bij elkaar he..

en natuurlijk heb je gelijk.. dat heb je toch altijd? en o wee als iemand je tegenspreekt....

*zucht*

ga ergens anders flamen dus...
normale discussie is niet voor je weggelegt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Probeer ze eens zelf te maken. Ik gebruik de CPLgui maar daar zitten nog wat bugs in de buyscripts. Ik weet niet of je veel wars speelt maar als je dat wel doet adviseer ik je om alles zoveel mogelijk los te kopen. Ook de ammo in losse clips. Beetje op je geld letten in wars komt altijd van pas.

Vb. je hebt nog 27 kogels over in je ak clip. Klik dan maar 3x op je ammo knop ipv full ammo. Want je betaalt zover ik weet voor een clip in zijn totaal. Das dus veel geld weggegooid voor 27 kogels die je niet krijgt.

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 13:53:
Probeer ze eens zelf te maken. Ik gebruik de CPLgui maar daar zitten nog wat bugs in de buyscripts. Ik weet niet of je veel wars speelt maar als je dat wel doet adviseer ik je om alles zoveel mogelijk los te kopen. Ook de ammo in losse clips. Beetje op je geld letten in wars komt altijd van pas.

Vb. je hebt nog 27 kogels over in je ak clip. Klik dan maar 3x op je ammo knop ipv full ammo. Want je betaalt zover ik weet voor een clip in zijn totaal. Das dus veel geld weggegooid voor 27 kogels die je niet krijgt.
Ligt het nou aan mij dat ik dat voorbeeld totaal niet snap :?.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

een beetje cs speler maakt zijn scripts zelf ;)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
NOxie schreef op 26 June 2003 @ 00:38:
[...]

Ligt het nou aan mij dat ik dat voorbeeld totaal niet snap :?.
ja

• buzz
BasieP schreef op 25 June 2003 @ 13:02:
[...]
ga ergens anders flamen dus...
normale discussie is niet voor je weggelegt
humz ja, want jij komt wel met een heel goede ontopic post?

** nm, kzie al dat jij die smrt cbnl flamer bent, gg jongen

[ Voor 12% gewijzigd door buzz op 26-06-2003 13:10 ]

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 13:53:

Mjah ik begreep hem verkeerd maar als je zegt ik heb nog 27kogels in me clip dan lijkt het me dat je dit bedoelt 27/0 en niet 30/27, want bij 27/0 en je drukt dan full ammo krijg je 90kogels voor 240 (dus geen verlies), maar bij 30/27 als je dan full ammo koopt krijd je idd 63kogels voor 240 en dat is verlies :P.

Als je op pubs speelt is het soms best handig met scripts te spelen, bv waar mp_freezetime op 0 staat. Maar in wars zou ik het je afraden omdat je goed moet letten op je geld.
Fijn dat je het ook ff uitlegt :/.

[ Voor 8% gewijzigd door 7ouis op 27-06-2003 02:46 ]

• buzz
NOxie schreef op 27 June 2003 @ 02:37:
[...]
[...]

Fijn dat je het ook ff uitlegt :/.
wannab bijdehandje denk ik :D
Pagina: 1