Heren,
Even vooruitlopend op de userbase merge had ik volgende mailtje naar gathering@tweakers.net gestuurd.
Dus bij deze...
Even vooruitlopend op de userbase merge had ik volgende mailtje naar gathering@tweakers.net gestuurd.
Daarop kreeg ik van ACM een reply dat ik het dus in dit forumpje mag zetten met de vraag of deze user inactive is, en zo ja, deze dan ook als zodanig gemarkeerd kan worden zodat ik m'n mooie usernaampje kan blijven behouden, ook na de merge.Hi allemaal,
Ik heb al 2x een mailtje omtrend de GoT userbase merge verstuurd, maar helaas geen reactie mogen ontvangen, dus hier de 3e. :-)
Ik ben er dus nu achter gekomen dat mijn nick op GoT niet behouden zal worden. Het zal degene worden die ik op T.net heb aangemaakt. Dit terwijl ik toch heel snel degene van GoT als voorkeur opgegeven heb.
Dat ik hem kwijtraak zou dus moeten komen omdat degene op de frontpage een oudere nick heeft die dan die van mij op GoT.
Dat is dus niet zo. :-)
De GoT nick (ikke dus) is aangemaakt op 31 Mei 2001, de T.net ('die ander') op 13 Juli 2001. Bovendien is het account op T.net zelfs nog nooit gebruikt!
Dus bij deze zou ik nogmaals willen vragen of het mogelijk is om m'n GoT nick te behouden, ik ben er namelijk erg aan gehecht geraakt. Bovendien sta ik op praktisch alle andere fora op het internet geregistreerd onder die nick. Dus please?????????????
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Geem
MrJ @ GoT
Mr.J @ T.net
PS: Dit zijn de linkjes naar de 'MrJ' accounts:
MrJ
http://www.tweakers.net/gallery/32356
Dus bij deze...
Godfather Bodybuilding topic reeks