Toon posts:

Welke Processor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus P2b 440 BX slot 1 moederbord 100mhz FSB... Welke processor kan ik het beste nemen qua prijs/kwaliteit verhouding?
Een Intel Pentium 3 ...Mhz of een celeron (slot 1,fcpga). En kan er wel een slot 1 Pentium3 op mijn Mobo?

Verwijderd

Zelf heb ik ook een BX chipset en ik heb er een Celeron 667mhz FCPGA op. Loopt nu op 950mhz, 1.85 V. Of je moet een P3 700mhz cCo kopen en op 1000mhz zetten ( dat schijnt mogelijk te zijn ) :)

Greetz

Verwijderd

Zeg, zo direct wil ik een Celeron 667 op een Abit BH-6 plaatsen; is dacht ik een goed bordje voor overklokken, maar ik wilde eerst de processor gewoon even op 667MHz laten draaien; systeem is nl niet van mezelf.
Maar is dit wel mogelijk want volgens mij heeft dit moederbord geen multiplier van 10?!
Volgens de site zou er wel een 667 celeron op moeten kunnen, maar draait deze dan ook op deze snelheid ?

Reddy

Verwijderd

Ik zal het nog maar eens zeggen: Die multiplier staat vast. Die is en blijft zoals die is. Dus als je handmatig (in het BIOS) de multiplier op 4 zet en hij is van zichzelf 10, dan staat de CPU nog steeds op 10!
--------
Voor processor ondersteuning: kijk op de site van je moederbord fabrikant.

Verwijderd

Ik heb ook het zelfde bordje met een p-3 550
en draait netjes.