de beta draaide wel gewoon goed, en aan men specs kan het niet liggen...
heb alles al op low geprobeerd en in de save mode...
ik heb dx9 in plaats van 8.1 maar dit moet toch gewoon werken?

The devil is in the details.
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Geforce 2 kaarten horen het ook gewoon te doen met DX 9, maar je kan natuurlijk altijd een oudere versie proberen, al draait de Q3 engine niet op Direct 3D.NielsOveres schreef op 17 June 2003 @ 11:14:
Denk dat het probleem toch meer ligt bij Directx 9.
Werkt toch weer net ietsjes anders.
Dx9 is niet eens nodig voor een gf2 kaart.
The devil is in the details.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Zou toch wel apart zijn als het hielp, aangezien het grafische gedeelte van de Quake III engine op OpenGL draait.NielsOveres schreef op 17 juni 2003 @ 11:14:
Denk dat het probleem toch meer ligt bij Directx 9.
Werkt toch weer net ietsjes anders.
Dx9 is niet eens nodig voor een gf2 kaart.
ga ik proberen , some files are not correctly installed zegt ie, nu nog even kijken welkeFuelke schreef op 17 June 2003 @ 17:43:
Je moet 1 van de pk3 bestanden van de cd plukken en deze naar je installatie slepen. Is een bekend probleem dat dit soms niet volledig gebeurd tijdens install en waardoor je dus textures gaat missen.
http://sof2.ravensoft.com/faq.htm#install << kijk maar eens onder het hoofdstuk "Install Issues"
ja,Lennieboy83 schreef op 17 juni 2003 @ 17:09:
Dit was een van de problemen die zich voordeed met de illegale versie van dit spel, dus mijn vraag is is dit spel de illegale versie?
[ Voor 18% gewijzigd door cky op 17-06-2003 18:54 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq