Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 30% gewijzigd door Illegal_Alien op 16-06-2003 22:25 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik krijg dus geen inlogschermIllegal_Alien schreef op 16 June 2003 @ 22:24:
Ga je er met Annuleren mee verder? Zorg ervoor dat er nog een naam is die je moet intikken dus b.v. Internet dan ok en dan heb je wel vinkjeIs een "Beveiliging" Anders iets bij je netwerk instellingen dan je je moet aanmelden via windwos achtig iets? Wete niet hoe M(eer)E(llende) werkt
En als ik me afmeld wel weer
En als ik dan inlog met Alexander dan krijg ik wel dat stomme vinkje.
[ Voor 6% gewijzigd door Atlas op 16-06-2003 22:30 ]
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Tweakui werkt dus ook nietVerwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 23:50:
dat kun je regelen met tweakUI, dat staat vast wel op je systeem (configuratiescherm) of anders op je ME-CDeetje
Ik vink bij "logon" het vinkje aan en geef de gebruikersnaam en wachtwoord
En ME logt weer gewoon anoniem in
Iemand anders nog een optie
[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-06-2003 19:30 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hoe bedoel jeIllegal_Alien schreef op 27 June 2003 @ 19:30:
Heb je al geprobeerd om vbij netwerk instellingen de manier van inloggen te veranderen?
Bedoel je MS family, Windows aanmedleiong of CLient voor MS networking
Zo ja, Die heb ik alemaal geprobeerd
Heb zo'n idee dat ik alles al heb geprobeerd
Iemand nog ideeen voordat ik dat ding ga formatteren en er dan win98 Se op ga zetten
[ Voor 5% gewijzigd door Atlas op 29-06-2003 22:51 ]
Client 4 MS netwerken
Externe toegangs adapter
Tcp/Ip
Over houdt. Dan even de *.pwl's verwijderen.
Dan zou het moeten werken, je kan eventueel het onderdeel Communicatie opnieuw kunnen installeren mocht dat niet werken (geen idee of het in jouw geval helpt maar het kan nooit kwaad om extra opties achter de hand te houden)'
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Heb ik ook al geprobeerdBFS schreef op 03 July 2003 @ 12:09:
Probeer MS Family eens gewoon te wippen zodat je alleen
Client 4 MS netwerken
Externe toegangs adapter
Tcp/Ip
Over houdt. Dan even de *.pwl's verwijderen.
Dan zou het moeten werken, je kan eventueel het onderdeel Communicatie opnieuw kunnen installeren mocht dat niet werken (geen idee of het in jouw geval helpt maar het kan nooit kwaad om extra opties achter de hand te houden)'
Heb zo ongeveer al alle mogelijke combinaties geprobeerd
Maar thnx anyway
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Of installeer TweakUI eens, en kijk of je het standaard aanmelden even weg kan halen, daarna met je eigen naam zonder pwd inloggen.
Of probeer eens Internet Opties -> Verbindingen -> <je inet verbinding> -> instellingen. Vaak (soms?) kan je het daar wel invullen + opslaan.
Zo scherp als een voetbal!
En "windows aanmelding" staat ook gewoon aan.Reptile209 schreef op 03 July 2003 @ 12:13:
Meer over die *.pwl's staat in Geen mogelijkheid meer om passw op te slaan, met nog wat andere mogelijke linkjes. Zet in netwerk de primaire aanmelding op "Windows aanmelding". Dan zouden er mooie dingen moeten kunnen gebeuren.
Of installeer TweakUI eens, en kijk of je het standaard aanmelden even weg kan halen, daarna met je eigen naam zonder pwd inloggen.
Of probeer eens Internet Opties -> Verbindingen -> <je inet verbinding> -> instellingen. Vaak (soms?) kan je het daar wel invullen + opslaan.
TweakUI haalde niets uit
Daar kan ik het ook niet invullen plus opslaan
Die gaan we ff proberenBFS schreef op 03 juli 2003 @ 12:12:
Heb je Communicatie ook al vervangen? (In het Configuratie scherm -> Software -> Windows Setup)
thnx
Zit nu op me werk, dus het wordt op zijn vroegst vanavond
Was makkelijk te vinden via Google
Hopelijk heb je hier wat aan