<winXPhome>Weird probleem met 'eigenschappen'

Pagina: 1
Acties:

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:35

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Wanneer ik ga naar Deze Computer -> rechter muisklik -> eigenschappen -> apparaatbeheer -> besturing voor geluid, video en spelletjes -> audiocodecs of videocodecs en dan op de tab 'eigenschappen' dan krijg ik een Windows foutmelding. Wanneer ik in de log kijk zie ik dat er in de (AppName) mmc.exe een fout is opgetreden. De ModName is: lameacm.acm

Vervolgens kom ik niet bij de codecs.

Google geeft me geen input, en nergens in de topics vind ik enige herkenning. Lastig want ik kan zo niet mijn codecs wijzigen of wissen (?)

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03
ModName is: lameacm.acm
Helpt het niet om lame te verwijderen? Waarschijnlijk treedt door deze codec de fout op lijkt me?

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:35

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
hoe ?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Gewoon bij lame uninstall. ;)
Of de keiharde manier is : Computer in veilige modus opstarten. Naar de system(32) folder van windows gaan en de driver verwijderen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door djexplo op 16-06-2003 22:58 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Had ik ook, maar het kwam door een foutje in de codec dus effe uninstalled en de codes opnieuw installeren en WEG was mijn probleem!

Suc6

Verwijderd

Joepie, waar een probleem van de Aarde :)
Pagina: 1