Toon posts:

programma.iso.exe

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de search gebruikt om te achterhalen of hier een oplossing voor is maar heb niets concreets kunnen vinden. Misschien kan één van jullie mij helpen.

Ik heb via kazaa wat gedownload. Om precies te zijn een spel. 700MB en nou is het lijkt mij een self-extracting bestand, aan de .iso.exe extensie te zien. Echter opent windows het bestand in een dos-prompt scherm dat even snel voorbij flitst. Vervolgens geeft hij in dat venster de melding dat het programma te groot is voor het geheugen.

Renamen heeft geen zin, Nero slikt het bestand niet. En komt met de melding dat het een ongeldige indeling heeft. Waarschijnlijk omdat het een self-extracting bestand is.

Hoe krijg ik dit bestand nu toch ge-extract zodat ik het op een cdtje kan branden?

Gooi er AUB niet meteen een slotje op, dat gebeurt nog steeds 9 van de 10 keer dat ik hier een vraag stel.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
je kan proberen uitpakken met winrar , als het een self extracting winrar file is gaat dat lukken, anders ff in de header kijken.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hellhound schreef op 16 June 2003 @ 21:51:
je kan proberen uitpakken met winrar , als het een self extracting winrar file is gaat dat lukken, anders ff in de header kijken.
Idd probeer dit eens en met warez helpen we je eigelijk niet ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
.iso.exe ?? 2 extensies zijn vaak virussen :P

Maargoed, rename naar .iso en branden in nero...

Maar daar doen we hhier niet aan, shit downlaoden is illegaal, wil je geen problemen, koop het spel dan...

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik in de header kijken? Door het te openen met een teksteditor ofzo?

Verwijderd

eventje in dos een rename geven de .exe extensie weghalen en dan renamen naar iso en dan inlezen met nero en klaar

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 16 June 2003 @ 21:52:
.iso.exe ?? 2 extensies zijn vaak virussen :P

Maargoed, rename naar .iso en branden in nero...

Maar daar doen we hhier niet aan, shit downlaoden is illegaal, wil je geen problemen, koop het spel dan...
Het is geen virus, ben zo slim geweest om het eerst door de scanner te halen. Zoals ik al zei, een rename werkt niet. Openen in Winrar werkt ook niet...

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit al gelezen? Licentie of copyright schendingen.

Denk dat je eigenlijk weinig hulp kunt verwachten....

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Niet zo schijnheilig doen, je gaat mij niet vertellen dat je zelf nooit eens wat download... Tsss en het is al opgelost, dus laat maar. Aan een stel tweakers zoals jij heb je ook niks!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je komt er zelf wel uit hé? Mail anders met de makers van het spel, misschien willen ze jou wel helpen... ;)

Serieus: je download iets, dus je koopt het spel niet, en nu kom je er niet uit. Ga maar wat moeite doen, zoek eens, of koop het origineel ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.