Met de Audiocenter kun je de soundfonts inladen (soundfont manager heet dat geloof ik). Als goed is staat in de directory van de Creative software een soundfont van 8MB. Anders kun je kijken of deze op de CD staat of misschien bij Creative te downloaden is. Met deze soundfont krijg je een best acceptabele kwaliteit.
Je kunt nu twee dingen doen om het om te zetten. Of je gebruikt mijn methode met Winamp, of je gebruikt de "What-u-hear" methode. Winamp methode staat in m'n vorige post beschreven.
Met de What-u-hear methode heb je een programma nodig die kan opnemen. Dat wordt dus ff zoeken naar een programma dat dat kan, als je dat nog niet hebt

. Op dan op te nemen klik je op het speakertje in je systray. Kies dan Options -> Properties -> Recording en zorg ervoor dat "What-u-hear" aangevinkt staat. Druk dan op OK. Plaats een vinkje onder What-u-hear in de volume control. Hierna start je het opnamen programma en dan de afspeler. Als de MIDI dan afgelopen is stop je het opname programma en sla je het op. Ziehier: je MIDI is omgezet in WAV.
Nu moet je voor het rest zelf maar uit zoeken, want ik denk dat het met de informatie die hier boven staat het gewoon moet lukken.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/