Toon posts:

Vrij groot mail probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een opdracht gekregen en wel het volgende.
De situatie is als volgt:

Er zijn bij meerdere providers meerdere (pop3) mailboxen. Die mailboxen komen nu bij een paar gebruikers uit, maar de informatie die daar binnen komt is niet altijd precies voor diegene bestemd. Het is nu de bedoeling een server op te zetten die om de minuut alle mail op haalt en dat de 5 gebruikers dan in de boxen kunnen kijken waar ze rechten op hebben. Zo kan iemand die even niets te doen heeft bijvoorbeeld ook een mailtje van een andere gebruiker beantwoorden. Er komen overigens geen privé berichten binnen. Tevens is het eigenlijk van belang dat de antwoorden die gegeven zijn ook weer bij het oorspronkelijke bericht komen te staan. Dus dat je als gebruiker kunt kijken bij de totale mail en dan ziet welk mailtje met welk antwoord beantwoord is. Ik heb al pakketten gehoord als Exchange, Lotus Domino, The Bat, maar weet echt niet wat ik nodig heb.

Hebben jullie enig idee?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

kan ook met Exchange5.5 of 2000. Hij moet de achterdeur van de pop3 accounts open laten zetten , ben ff de officiele naam kwijt en dan logt de server er gewoon op in. Het duurd uberhaupt nog tot Q3 voordat Exchange2003 gold uit komt.