[dual monitor]win2k hibernate

Pagina: 1
Acties:

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:17

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Hallo, ik heb een dual monitor setup, met een xfx gf4 ti4200 agp en een Diamond stealth 3d 2000 pci (s3 virge dx/gx chip). Voor verderere specs zie sig.
Het werkt allemaal prima onder win2k sp3 (mits de pci kaart als primary in de bios staat ("init display first"), dat is een bekende work around, nodig bij s3virge kaarten). Alleen als ik wil terugkomen uit hibernate gaat alleen de monitor die aan de s3virge hangt aan (en dat is in windows dus m'n secondary monitor). Verder hoor ik wel dat alles gewoon opstart, en m'n trillian komt ook online enzo.
Als ik met alleen m'n agp kaart opstart werkt hibernate wel gewoon helemaal goed.

Heb al wat gegoogled en op got en de MSknowledge database rondgezocht, maar geen ervaringen gevonden. Iemand hier wel ervaring mee?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
*schoffel*

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Wissel de monitoren eens om? Dus die normaal op je 4200 zit die zet je op de monitor die normaal op je S3 zit, en vertel dan je ervaringen.

Na een reboot gaat hij weer gewoon aan??

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Dond3r schreef op 18 June 2003 @ 09:29:
Wissel de monitoren eens om? Dus die normaal op je 4200 zit die zet je op de monitor die normaal op je S3 zit, en vertel dan je ervaringen.

Na een reboot gaat hij weer gewoon aan??
Monitoren omwisselen heb ik al gedaan. Zelfde resultaat, dus het ligt duidelijk aan de combinatie van videokaarten ofzo.
En ja, als ik gewoon reboot ipv uit hibernate kom gaat alles wel gewoon weer aan.

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Nou, nog een laatste keer kicken dan maar...

Verwijderd

Is de monitor/videokaart wel DDC compatible?
Is de monitor aangesloten met een VGA of BNC kabel?
Zijn drivers geinstalleerd van de monitor?
Pagina: 1