Zalman ZM80A-HP "passend" maken

Pagina: 1
Acties:

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Ok, ik heb iets stoms gedaan.

Ik heb een tijd geleden een Radeon 8500 gekocht (Club 3D Radeon 8500 Pro)
Nu heb ik ong. 2 weken geleden dat king size koelblok besteld :P, ervan uitgaande dat mijn kaartje een standaard radeon zou zijn. Nu heb ik het ding eindelijk ontvangen (schijnt moeilijk leverbaar te zijn) en wil hem net gaan monteren, blijkt dus dat die grafkaart van mij die gaten niet heeft, rondom de core :'(

Is er en mogelijkheid dat ik die blokjes erop lijm ofzo ? Of weet iemand de exacte locatie van die gaten, zodat ik met een boortje toch iets kan fixxxen ?

Mocht er geen optie zijn : iemand intresse in een king size vga koeler ? :'(

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Staat er bij die koeler aangegeven dat die ook op een Radeon 8500 kan? :?

Use the Search Luke...

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

(Note: The video cards without the heatsink mounting holes or with components that interfere with the heatsink cannot accommodate this product.)

Regelrecht van de zalman site af. Dit staat er niet voor niets, omdat dit koelblok heel erg zwaar is, zodat vastlijmen geen optie is. Heel misschien zou je ze toch kunnen vastlijmen en daarna met tiewraps vast kunnen zetten, maar dat betwijfel ik....

Verwijderd

Ik heb een cooler van 800g aan men 3d kaart vastgeplakt. Gewoon secondelijm rond de core met coolpasta erbinnen.
Een andere oplossing is lijm en koelpasta in 1, zoals semiconductive van Zalman.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
JaY- schreef op 16 juni 2003 @ 18:43:
(Note: The video cards without the heatsink mounting holes or with components that interfere with the heatsink cannot accommodate this product.)

Regelrecht van de zalman site af. Dit staat er niet voor niets, omdat dit koelblok heel erg zwaar is, zodat vastlijmen geen optie is. Heel misschien zou je ze toch kunnen vastlijmen en daarna met tiewraps vast kunnen zetten, maar dat betwijfel ik....
Ja, i know dat dat er staat, maar ik d8 ook ergens gelezen te hebben dat die club 3d kaart gewoon gebouwd is volgens reference design van ATI (NIET DUS)

Verwijderd

Ati reference 8500 design is toch echt *gaten-loos* bij mijn weten ...

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
IK heb wel intresse denk ik :)

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
Dit had ik ook! Power Color Readon 8500.
Neem dat ding mee naar huis wel hem erop zetten geen GAT te bekennen.
Want je kan nergens een nieuwe vga fan kopen niemand heeft zon kleine VGA cooler

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2025

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Is het niet zo dat dat goedkopere model wel past? Ik geloof dat het de zm50 is. Die was in elk geval wel geschikt voor bijvoorbeeld een geforce3, en die kaart komt eigenlijk uit hetzelfde tijdperk.

Ik weet trouwens niet of een geforce 3 misschien ook wel gewoon gaten heeft.

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 10:44

Houston3

ole

er zit speciaal lijm bij, staat geloof ik ook in het boekje....

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
ehm de ZM50 is alleen voor de MX series, de Geforce 2 mx en de Geforce 4 mx
de andere zalman is voor de overige kaarten mits er gaten rond de core zitten

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

Evil_ivanhoe schreef op 16 juni 2003 @ 21:33:
Is het niet zo dat dat goedkopere model wel past? Ik geloof dat het de zm50 is. Die was in elk geval wel geschikt voor bijvoorbeeld een geforce3, en die kaart komt eigenlijk uit hetzelfde tijdperk.

Ik weet trouwens niet of een geforce 3 misschien ook wel gewoon gaten heeft.
De mijne iig wel en daar past ie uitstekend op :)
Pagina: 1