ik heb in mijn pc 2 voedingen .
1 voor alle pc devices ( cdrom hd's en mobo enz)
en 1 voor de fan's en ccfl's
die 2de heb ik een probleem mee .
het is een cheap ass 300W voedinkje waarvan ik de kabelboom heb afgeknipt en alleen de molex aansluitingen gebruik , de mobo aansluiting heb doorverbonden zodat ik hem alleen met de schakelaar achter op de voeding zelf aan en uit moet zetten .
daarop zitten al mijn fans en dus ook ccfl's
en alle ccfl's knipperen ( een soort stroboskoop effect ) nu heb ik daar zelf niet zo veel problemen mee , maar binnenkort staan er weer een paar LAN's voor de deur en ik kan me voor stellen dat dat aardig irritant is voor andere mensen .
en het staat niet mooi .
wat zou dit kunnen zijn ?
en wat zou ik eraan kunnen doen ?
de voeding werkt zelf perfect als ik er een HD of cdrom speler op aansluit is er geen enkel probleem , maar zodra er een ccfl aan gehangen wordt fluctueerd ie enorm .
en het is op alle molexen hetzelfde .
1 voor alle pc devices ( cdrom hd's en mobo enz)
en 1 voor de fan's en ccfl's
die 2de heb ik een probleem mee .
het is een cheap ass 300W voedinkje waarvan ik de kabelboom heb afgeknipt en alleen de molex aansluitingen gebruik , de mobo aansluiting heb doorverbonden zodat ik hem alleen met de schakelaar achter op de voeding zelf aan en uit moet zetten .
daarop zitten al mijn fans en dus ook ccfl's
en alle ccfl's knipperen ( een soort stroboskoop effect ) nu heb ik daar zelf niet zo veel problemen mee , maar binnenkort staan er weer een paar LAN's voor de deur en ik kan me voor stellen dat dat aardig irritant is voor andere mensen .
en het staat niet mooi .
wat zou dit kunnen zijn ?
en wat zou ik eraan kunnen doen ?
de voeding werkt zelf perfect als ik er een HD of cdrom speler op aansluit is er geen enkel probleem , maar zodra er een ccfl aan gehangen wordt fluctueerd ie enorm .
en het is op alle molexen hetzelfde .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!